Time for perfect coffee

3:00 dop.

Není pro mě nic lepšího než si dát ve svém dni kávu. Pokud to ještě nevíte, tak já jsem hrozný coffeeholic :D Což tedy máme s mojí nejlepší kamarádkou společné. Bez kafe si naše dny vůbec nedovedeme představit. A právě díky němu se mnohdy měníme z té prudérní slečny na hodnou bytost, která by ani slovem nekřivdila i tomu největšímu pruďasovi. Holt, kafe je naše ♥.
A kam jinam zajít než do krásné kavárny Café Nero, která je moje nejoblíbenější vůbec. A pokud si zrovna nedám cappuccino, s nejvyšší pravděpodobností to tedy bude latté. Čím dál častěji si objednávám latté se soya milk nebo oat milk, ale nikdy se nebráním i jiným alternativám. Mléko nemléko, vždy to ve výsledku chutná úžasně a stejně jako moje kamarádka, i já hned vidím svět pozitivněji. 



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem spíš čajíčkář a kávu vůbec nepiju, mám ale naopak ráda její vůni, třeba v kosmetice :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kávu mám také ráda, ale vždy a zásadně černou, silnou a ráda zkouším různé druhy. ☺

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me