Quick and easy natural make up in 5 mins | with CC cream, labello and ma...

1:29 dop.

Vítám vás  u svého dalšího videa. V tomto videu vám ukážu můj oblíbený rychlý no-makeup makeup look, který ráda nosím např. když jdu za kamarádkou nebo když ráno nestíhám a přesto chci působit upraveně. Tentokrát jsem se zaměřila na levnější značky pro ty z vás, kteří make up nenosí tak často nebo nechtějí do kosmetiky příliš investovat. Nákup veškeré kosmetiky z toho videa vás přijde velmi levně a navíc mají dobrá hodnocení. V přirozenosti je síla a tak doufám, že se vám toto video bude líbit. 

Pokud máte nějaké tipy, náměty, apod. Napište mi do komentářů.

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Nice tutorial :) easy everyday makeup :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduchost mám ráda, je to rychlé, člověk vypadá dobře a hlavně to bohatě stačí!

    OdpovědětVymazat
  3. Já se nemalovala ani nemapatuju.. Co jsme pořád zavření doma a chodím jen do práce, tak mi makeup jen leží v šuplíku:( :D Jinak tenhle look je taky můj každodenní styl, výrazněji se maluju jen na nějaké události:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Ady, je pravda, že já během lockdownu taky moc ne, spíše se zaměřuji na skincare produkty :) A do práce též stačí nějaký méně výrazný makeup. Bohužel, tento rok není moc kam se výrazně líčit :( :D

      Vymazat
  4. V jednoduchosti je krása! Povedené video. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tenhle tutorial ocení lidi jako já, kteří se vůbec nemalují :D Super tipy, děkuju moc!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda a těší mě, že se video svým způsobem líbí ♥ děkuju :)

      Vymazat
  6. Hezké video. :) Já se vůbec nemaluji, používám jen BB cream a trošku zvýrazňuji tužkou obočí, ale jinak nic moc. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké video. :)
    Já se taky nelíčím. Jen příležitostně a decentně.

    OdpovědětVymazat
  8. Když jste mladí, nepotřebujete make-up, ale vaše video je nádherné! :)
    Byl bych rád, kdybychom nás sledovali prostřednictvím blogu.
    fiftyshadesfashion.com

    OdpovědětVymazat

  9. Thanks for the tutorial. Adore your blog, I invite you to visit mine. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Super video, jednoduché, přirozené, já třeba líčím jen oči a tím končím :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. Thanks for sharing your great ideas. Love this so much!

    Love,
    D- Chic Ways to Style Camel Coat

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me