Autumn diaries | studying, café, decor shopping

6:47 dop.

Hezké podzimní dopoledne ♥ Dnes vám píšu tahle mezi přestávkami, které si dávám mezi učením a mám pro vás pár fotek z víkendu. Vzhledem k tomu, že máme studium online, většinu času jsem doma a připravuji se, jelikož mám tento rok nových zajímavých předmětů, např. inovativní management, což je pro mě něco nového a jsem zvědavá, co tohle studium obnáší. Online semináře a přednášky, vše můžu dělat z pohodlí domova. Jak jste na tom se studiem vy? Máte též distanční výuku? Jak se vám takto studuje?

~ Coffee at local café

O víkendu jsem byli v kavárně v centru města a objednala si cappuccino, třebaže původní plán bylo jít do Cavershamu a zajít do kavárny, která je na lodi. Mezi Brity je velmi oblíbené pobývat na lodích stejně jako u nás na chatách a vždycky, když jsem šla kolem řeky a viděla tam proplouvat obytné lodě, zasnila jsem se, že něco takového budu muset jednou taky vyzkoušet. A tato kavárna, respektive to ani není kavárna jako čajovna, má nádherný interiér a velmi pozitivní reviews. Budeme muset něco vymyslet, abychom ještě nějaký podzimní den stihli zajít do této boat-čajovny. ♥

~ House of Frasers shopping

O víkendu jsem taky měla chvíli kouknout do House of Frasers, jelikož bych ráda sehnala nějaký krásný dekor do pokoje/domu. Takže takové menší shoppování u mě nesmělo chybět. Pak jsem ještě nakoukla do Victoria's Secret (mám radost, že v našem městě má VS svůj obchod) a přemýšlela, co si pořídit k Vánocům a vůbec.. mám v merku spoustu produktů, co mě zaujaly a něco jsem si i koupila. :)
 
~ Dior cosmetics (I cannot decide if to try their nail polish haha)

~ selfie time (there is new highlight on my instagram with my latest snaps ♥)

Konečně jsem se též dostala k tomu vylepšit nějaké věci na mém blogu a instagramu. Nově můžete koukat na moje příspěvky z blogu i na twitteru. Blogový účet jsem tam již dřívě měla, ale teď je na moje jméno. :) Máte twitter? Pokud ano, pokud ne, proč? :) Já se přiznám, že nemám nijak zvlášť v plánu být na twiteru aktivní, jenom jsem si říkala, že by bylo fajn blog zviditelnit i na jiné platformě. Stejně tak zvažuji i založení blogového účtu na pinterestu. Máte tam svůj blogový účet? 


Jak se těšíte na podzim vy? Jak si užíváte podzimní dny? Máte nějaké plány? 


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Já už bohužel chodím do práce a nepřetržitě, bohužel zahradnická centra jedou nonstop. Už abych to bylo celé za náma

    OdpovědětVymazat
  2. Twitter mám ze sociálních sítí asi nejraději. Rychlé zpravodajství, tipy na čtení, plno zajímavých lidí a zároveň tam člověk nestráví moc času. Jako propagace blogu mi ale nikdy moc nefungoval. Třeba ale budeš úspěšnější. ;)

    Distanční výuku vám nezávidím. Na škole mě nejvíce bavilo to inspirativní prostředí a setkávání se. Je škoda být o to ochuzený, ačkoliv chápu, že jiné možnosti v tomto čase nezbývají. Tak držím palce, ať předměty aspoň trochu baví i ve své online podobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Distanční výuku sice nemám, jelikož pracuji, ale jsem zrovna v karanténě, kterou si tedy užívám :-) Podzimní dny mám hezké, ale chybí mi procházky na čerstvém vzduchu. Hned jak budu moc, tak vyrazím ven :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mě online vyučování netýká - musí to být náročné. Především pro školáky na prvním stupni ZŠ.
    Podzim si zatím užívám, i když je to chmurné období a chybí mi teplé léto, vždy najdu něco, co mi zlepší náladu i v deštivých dnech. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem neuvěřitelně ráda, že už mám školu za sebou a nemusím se učit v těchto ztížených podmínkách. Přeji ti tedy hodně sil :) Twitter páni... tak ten už nemám takových 7 let, neuvěřitelné, jak ten čas letí!

    www.nattalk.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Online výuka je za mě příšerná!:D Jakože fakt to nedávám, ještě s prací. Těším se, až poletím v lednu zpět :D Jinak twitter mám ráda, ale spíš jsem takový ten tichý pozorovatel :D A pinterest mám, ale zatím v tom ještě hodně plavu..

    OdpovědětVymazat
  7. Twiteru jsem nikdy nepřišla na chuť, nějak jsem tu platformu nepochopila :D O Pinterestu jsem uvažovala, ale zatím jsem se k tomu nedostala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky, hlavně na tu kávu jsem dostala chuť! :D Ať ti jde studium od ruky, vůbec ti tuhle situaci teď nezávidím a držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se vůbec neučí doma dobře, ale musím uznat, že mě to učí trpělivosti a vytrvalosti. I když téměř nikdy nezvládnu to, co si naplánuju, tak už se dokážu soustředit cca 4 hodinky, víc bohužel nedávám - učím se asi tak poprvé v životě :D (kvůli přijímačkám). Nemůžu se dočkat otevření kaváren a knihoven!

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me