Toasts with smoked mackerel and moroccan style hummus

10:12 dop.

Hezké ráno ♥ dnes jsem si na snídani připravila topinky a dozdobila je tím, co mi zbylo v ledničce a musím říct, že to chutná vážně skvěle! Topinky jste mohli vidět ve videu, které jsem točila už co jsem zase zpět v Anglii. Připravila jsem je tak, že jsem je potřela hummusem na marocký způsob (můj nejoblíbenějši ♥), dozdobila je uzenou makrelou s petrželí a kapkou citronu. K toastům jsem si dala nakládané okurky, které byly s koprem. Ten jsem stejně jako kousky cibule a papriky ze skleničky použila na dozdobení a závěrečné dochucení. Mňam!


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tyjo to by mě asi nenapadlo, ale vypadá to zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to tedy dobře. :) Tohle by mě ani nenapadlo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to vypadá hodně zajímavě :) asi bych to volila spíš na večeři, ale každopádně skvělý nápad! :)
    https://myslenkova-realita.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy mě nenapadlo spojit hummus s uzenou makrelou. Zní to ale dobře, budu muset vyzkoušet. Děkuji za inspiraci! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me