New week is here ♥

3:07 dop.

Ahoj, tak máme tu už pondělí a po skvělém víkendu opět ve shonu. ♥ O víkendu jsem byla na kole v Sonningu, krásné vesnici poblíž a mám pro vás nachystané nějaké fotky. Tento víkend jsem tedy nefotila, nebyla jsem moc v náladě, ale spíše jsem jen měla chuť jet do přírody a užít si to krásné okolí - přírodu, řeku, apod. Nicméně, naposledy jsem v Sonningu byla začátkem dubna, a tak vám sem hodím nějaké fotky a uvidíte i video! :)  Britské vesnice mají své kouzlo a v létě sem jezdím hodně ráda, je tu krásná příroda, architektura, lidi, jak si užívají letní vibes. Něco málo uvidíte i ve vlogu, který budu chystat. 


You Might Also Like

0 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me