Go pink!

12:31 dop.

fashion outfit Melissa Hartford

 Hezké odpoledne vám přeji ♥ Dnes jsem se rozhodla napsat takový rychlý článek. Napadlo mě udělat článek, resp. video na téma pink capsule wardrobe. Třebaže nejsem žádný fanatik do růžové, napadlo mě, že kombinací s růžovou, magentou, bílou a černou lze vytvořit nespočetně mnoho a na krásné letní dny (ale věřím, že stejně tak na jarní!) se takové barvy a kombinace dokonalé hodí..  ještě neopomenu nádherný floral design jako je např. u tohoto topu se spadlými rameny Mohito v kombinaci s jednobarevným druhým dílem -  myslím, že jsou vždycky sázkou na jistotu. Žádná překombinovanost. 

Takže co si myslíte vy? Myslíte, že by to mohl být zajímavý námět na článek ze sekce fashion? :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Nice outfit :) have a great day! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím proč, ale teď jsem si růžovou oblíbila.
    BarbaraS https://iambarbaras.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já růžovou příliš nemusím, ale na jarní outfity je moc fajn :)

    Přeji hezké dny
    Simix
    http://novinky-simic.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky zkombinovaný, dívčí outfit. :) Už jen mi chybí to teplo na to, se takto obléct - snad se brzy dočkáme. :))

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me