Dr. Martens shoes

1:14 odp.

 

Není nic lepšího než si udělat radost koupí nových bot. Asi byste čekali nějaké lodičky, sandálky, nebo třeba snad i vysoké kozačky.. tentokrát byste se ale spletli. Moje největší rozhodnutí ohledně bot vůbec bylo následující - koupit kvalitní boty, a protože Dr. Martens je známá britská značka, kterou Britové milují (a vědí proč), nezbývalo mi nic jiného, než se porozhlédnout po místním obchodě s botami a dalšími věcmi této značky a rozhodnout se. Rozhodla jsem se pro klasické černé boty, ale musím se přiznat, že se mi hodně líbily i ty v cherry barvě. Anglie bez Dr. Martens jako by nebyla. Jaký názor na tuto značku máte vy? Vlastníte martensky? Nebo třeba zvažujete jejich koupi?


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tuto značku vůbec neznám - je dostupná i v Česku? Botky ale vypadají skvěle, úplně se hodí na podzim :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je! :) Co vím, tak se martensky dají sehnat v metalshopu - V Praze a v Brně stoprocentně a nabízejí i vegan variantu, která znamená, že boty nebyly vyrobeny z kůže, ale kvalitní syntetiky :) Já je mám moc ráda a nedám na ně dopustit! ♥

      Vymazat
  2. Jé, moje kamarádka v Cardiffu pracuje v Dr. Martens a nemůže si boty vynachválit. Já s nimi žádnou osobní zkušenost nemám, není to úplně můj styl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, to zní dobře :) Prodejny Dr.Martens jsou úžasné a mají i jiné zajímavé produkty než jenom boty, třeba kabelky hehe :) Ale chápu že to není styl pro každého:)

      Vymazat
  3. Pro mě to není úplně můj styl, je to až moc tvrdé, ale musím říct, že i když ty působíš docela drobně, tak ti sedí a sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drobňous teda rozhodně jsem, ale myslím si, že mi černá sluší a tyhle boty mi přijdou jako nepostradatelný kousek pro všechny milující Anglii :D Děkuji moc za milý komentář Barb ♥

      Vymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me