On my way to London

5:52 dop.

Paddington train station 

Hezký dopoledne ♥ Ani jsem se vám nepochlubila, jaká byla moje cesta zpátky do Anglie. Takže jsem se rozhodla vám to trochu přiblížit. :) Celý den co jsem měla odletět jsem byla krapet nervózní, hlavně i z toho důvodu, že jsem měla po dlouhé době letět letadlem. Ale nakonec jsem to zvládla a let si užila, přeci jen jsem neletěla poprvé, jen je to pro mě pokaždé takové zvláštní, spíše řekla bych nezvyklé. Každopádně mě bratr s mamkou hodili na letiště, abychom se rozloučili a zamávali mi. Počasí bylo krásné. Odpoledne jsem dorazila na letiště a autobusem jela do Londýna.

Westminster, London

Jako vždy co letím do Londýna, musím se nejdříve dostat z letiště do města autobusem, poté na Paddington. Vždycky musím ujít cca 45 min dlouhou cestu, než se na nádraží dostanu. Klasicky bych mohla jet undergroundem (tube) a být tam dříve, ale já se vždy raději trošku po Londýnu projdu a koukám, co jak moc se změnilo. 

Westminster (a government district) near Buckingham palace

Na vlak jsem díky času a hezkému počasí nemusela spěchat, takže jsem dorazila domů až podvečer, odkud mě čekala cca další hodina pěšky dostat se na nový domov. Tentokrát jsem si vzala autobus, jelikož jsem byla za ten den unavená a těšila se na nový domov.

Následujícího dne jsem si užila trošku slunného počasí procházením se po oblíbených místech města.

A mnohdy mám i štěstí zahlédnout nějakou tu veverku ♥

nikdy si nemohu odepřít návštěvu svého nejoblíbenějšího parku v samém centru města. je šílené co se tu ještě před pár měsíci událo a že to bylo skutečné...

Záměrně jsem přidala fotky z mé cesty do Londýna, které jsou z minulého roku. Všimli jste si rozdílů? Je to překvapivé, ale i podle fotek je určitě znát, že spousta věcí je letos jinak. Už jen to, že jsem přiletěla na letiště, kde nebyly masy lidí a všude to bylo takřka poklidné, jsem vnímala zvláštně. Bez tohoto ruchu co znám snad ani Londýn není Londýnem. Mýlím se? 

Jinak mě samozřejmě v prvních dnech po přestěhování se do nového čeká zabydlování se. Musím pořídit spoustu věcí co jsem si nemohla vzít s sebou do kufru - povlečení, polštáře, a tak dále.

 

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Londýn je moje srdcovka. Po přečtení článku se opět nemůžu dočkat, až se tam zas vydám! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tam taky miluju 🌸 letos jsem si přála navštívit nějaké super cute kavárny, jako je fait maison nebo elan café, ale bohužel. Snad letos ještě něco stihnu, ale spíš to vidím na příští rok😺

      Vymazat
  2. Londýn miluju, už se nemůžu dočkat až se tam zase vydám, tak jsem se alespoň pokochala fotkami :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím ❤️ Londýn je láska na celý život.😊 Přeji ať si příští cestu do Londýna užiješ 😊

      Vymazat
  3. Anglii a Londýn ti upřímně přímo závidím! :D Samozřejmě v dobrém, moc ráda bych se tam také jednou podívala a ty tvé fotky jsou jedním slovem dokonalé! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 🤩 Londýn rozhodně musíš navštívit. Je to úžasné město. 😊

      Vymazat
  4. Upřímně kdyby jsi nenapsala, že to jsou fotky z loňska, ani bych si toho nevšimla :D ještě jsem nikdy neletěla a ani nebyla v Londýně, tak to nedokážu rozpoznat. Ať se Ti v novém bydlení líbí! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, se zařizováním je toho moc, ale mám momentálně dost času se tomu všemu věnovat 😊 opravdu jsi ještě nikdy nebyla v Londýně? Věřím že by se ti tam líbilo! Jednoho dne musíš Londýn navštívit 🌼

      Vymazat
  5. Krásne fotky! :) Londýn je na mojom travel wish liste už nesmierne dlho, tak sa neviem dočkať, kedy toto šialené obdobie skončí a pôjdem sa tam pozrieť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji😊 rozumím, teď to vzhledem k té situaci co se děje není moc moudré a ani já se v Londýně dlouho nezdržovala. Nosila jsem všude masku a snažila se být brzy v novém domečku. Snad budu příští rok lepší a ta šance tu bude. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to podobně jako ostatní tady, Londýn miluju! Ráda si ho připomenu aspoň skrze fotky, když se teď nedá moc cestovat... :)
    Ela

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me