London | Tate Modern gallery - views on St. Paul's cathedral

7:15 dop.

Letošní prosinec je oproti minulému dost jiný a já se letos moc do Londýna nepodívala. Což mě na jednu stranu hrozně moc mrzí, jelikož Londýn zbožňuji. Letos jsem byla v Londýně ale nanejvýš dvakrát a raději jsem upřednostňovala zůstat doma a chodit max. do přírody v okolí. Věřím, že následující rok bude lepší a pro vás mám v tomto článku fotky z minulého prosince, kdy jsem se kamarádkou, která žije v Londýně, domluvily na návštěvu Tate Modern galerie.

Tate modern gallery

Bankside, London SE1 9TG

~ v samém centru Londýna.. po setkání jsme se chvíly procházely uličkami, zašly si koupit prawns sendvič do M&S a daly si kafe v costě :D poté jsme se rozhodly jít do Tate modern gallery, což je galerie moderního umění (contemporary art). Prohlídly jsme si spoustu zajímavých exponátů, obrazů a tak dále. Každopádně jsem vevnitř moc nefotila, vyjma na některá díla Salvadora Dalího.


~ výhled z balkónu Tate Modern Gallery

Jakmile jsme prošly celou galerii, klasicky jsme na konci došly k obchodu se suvenýry. Odsud je možné vidět St. Paul's cathedral z balkonu galerie, který nabízí spoustu prostoru na to se porozhlédnout pořádně před sebe. Nádhera!



Odpoledne nám uběhlo hrozně rychle a třebaže bylo chladno, den jsme si naprosto užily. Doufám, že se v příštím roce zase uvidíme a něco podnikneme ♥

 

You Might Also Like

2 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me