Perfect Valentine's day | Gift Ideas

11:55 odp.

Krásného Valentýna všem zamilovaným ♥ Dnes mám pro vás svoje vlastní tipy na dárky ke svatému Valentýnu. Kromě čokolád a sladkostí typu Raffaelo nebo Ferrero Rocher mám pro vás ještě lepší nápady, které zaručeně potěší. ♥ Guys, this article is meant to be for you! :)

Co dát holce k Valentýnu?

1. Čokoládu, pralinky nebo jiné sladké 
(sladkosti nám udělají radost pokaždé! já osobně ujíždím na Raffaelo kuličkách, ale každá tabulka čokolády, pralinky, bonboniéra, ferrero atd. udělá obrovskou radost! I tabulka čokolády jako je Milka - za to se zaručuji:)

2. Květinu 
(květina ať už puket nebo jedna růže nebo kytička v květináči, pořád je to květina. Květiny potěší každé dívčí srdce). ♥

3. Šperk 
(valentýn je jako dělaný k tomu darovat svoje milované nějaký šperk. Ať už se jedná o řetízek, prstýnek nebo náramek, nikdy v tomto nemůžete udělat chybu. O to více se cení, jestli je třeba šperk z pravého stříbra. V případě náušnicí je důležité vědět, zdali dívce daný kov vyhovuje. Já jsem si například nadělila naušnice z pravého stříbra a posléze jsem zjistila, že mi nevyhovují...)


4. Cokoliv ve tvaru srdce
Ano, je to tak, cokoliv, co je ve tvaru srdíčka a ještě k tomu ideálně červené, dokáže udělat velkou radost k Valentýnu. Já osobně byla nadšená z tohoto krásného mýdla ve tvaru srdce v krásně červené barvě. Mýdlo navíc krásně voní a ještě o to větší radost jsem měla, když jsem ho obdržela v roztomilém dárkovém balení. Takže i nádherně voňavá mýdla v krásném balení jsou super nápad. 

5. Toaletní voda, body mist nebo parfém
V tomto případě je to trošku risk, pokud nevíte, které vůně má ona dívka ráda. Pokud si nejste jistí, zkuste zvolit levnější variantu - body mist - nebo se eventuálně nenápadně zeptat, jaké vůně má ráda.. Já mohu doporučit jak toaletní vody, tak body mist (ale klidně v tomto případě i body lotions) od značky Victoria's Secret. jejich vůně miluji snad všechny. Koupí některé z body mist nebo lotion od VS neuděláte chybu. 

Versace Vanitas mi přijde jako dělaná k tomu, aby byla darována ke svatému valentýnu. Pokud nechcete riskovat, můžete koupit menší balení - 30 ml. 

Okamžik pomíjivé krásy zachycený v jasné a svůdné vůni, provokující zároveň smysly i představivost. Vznáší se ve vzduchu, její neodbytné kouzlo omámí váš čich, jenž ji zhmotní v nádhernou skutečnost. Je tu zcela nová část ženského ega – ta nejopravdovější, ztělesněná v parfému. Je tu Vanitas! Vanitas - to je spojení ryzích elementů vybraných a zkombinovaných s důrazem na jejich dokonalou harmonii. Bohaté a dráždivě smyslné květy Tiaré jsou podpořeny a povznášeny tóny limetky a frézie a zahaleny do smyslných akcentů cedrového dřeva a fazole Tonka. Krabička je celá zlatá, dekorovaná opět motivem břečťanového listu, věrně podtrhuje neobvyklý tvar flakonu. Moderna se setkává s klasikou skrz kontrast lesklého a matného zlata. Vystupující leskle černé logo, ve středu krabičky, dodává balení nádech barevné energie elegantní ženské duše. Jemné linie z lesklého zlatého kovu vyvolávají představu nahého ženského ramene. Klenou se nad průsvitným skleněným tělem flakonu, díky němuž je výsledný design měkčí, evokuje svůdnost a ženskost. Strohý průhledný uzávěr zdobí lesklý zlatě kovový pásek s vyrytým břečťanovým listem, díky tomu se z něj stává takřka umělecké dílo. 


Otázka pro holky - Jaké dárky vy rády dostáváte od svých partnerů ke svatému valentýnu? Napište mi do komentářů. ♥

 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Za posledné roky som prešla k názoru, že na Valentína je najkrajším darčekom čosi praktické. Nemusí to byť nič drahé alebo komplikované; stačí drobnosť, po ktorej druhá osoba dlho túži. Nikdy som nemala rada darčeky, ktoré síce potešia, ale potom len stoja na poličke a nemajú využitie 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK — "Krása" řezaných květin a co se za ní skrývá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím se stejného názoru. Mám raději kytičku k květináči, nějakou sladkost a případně maličkost, která mi připomíná danou osobu a daný den než spoustu medvídků, balónků apod. :) Meliss

      Vymazat
  2. Super tipy, cokoliv bych dostala já z tvého seznamu, to by mě potěšilo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, až se potom pochlubíš, co jsi dostala, Barb ♥

      Vymazat
  3. Ja milujem rastlinky. A podľa mňa aj tie sú skvelé na Valentína, pretože vydržia dlhšie a vždy si na tú osobu spomeniem, keď sa na rastlinku pozriem, Ale aj kvietky sú skvelé

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me