The Mother's Day

3:21 dop.

Hezké jarní dopoledne. Zároveň přeji krásný den matek, a doufám, že jste na svojí mámu dnes nezapomněli ♥ Já svojí mamce koupila k tomuto výjimečnému dni akrylický stojánek na kosmetiku, který jsem tušila, že by ocenila. Stojánek se spoustou prostoru na šminky stejně jako dva malé šuplíčky umožňují, aby měla vše po ruce ♥ Tento stojánek jsem pořídila na ebyai za přibližných 15 liber, ale věřím, že na českém internetu jich též bude spousta. 


Jaké dárky či překvapení máte pro vaší mámu nachystáno vy? Dejte mi vědět do komentářů ♥ Meliss

 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. To vypadá krásně!
    Já slavím Den matek až podle českého kalendáře, to je tuším každou druhou květnovou neděli a mamince budu objednávat pugét jejích oblíbených květin, jako vždycky 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Stojánek je super praktický, mamince určitě udělal radost. :) Také nějaký podobný sháním. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Takovy si taky musím pořídit!:D U nás mamka zapomněla, že je den matek, tak jsem jí to musela říct:D

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me