Summer floral overal outfit | Melissa Hartford

11:59 odp.

fashion outfit Melissa Hartford blogger
Můj první overal vůbec. Myslela jsem si, že si nikdy žádný overal nepořídím, ale tomuto jsem nemohla odolat. Krásně vzdušný materiál, nádherný vzor květin, super střih.. Prostě paráda. Z tohoto overalu mám opravdu radost a těším se, až ho v létě vynosím. Co vy a overaly? Nosíte?

Overal: H&M
Sandals: Deichmann
Bag: Michael Kors

fashion outfit Melissa Hartford blogger

 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Overaly miluju i na společenské akce! (ty dlouhé samozřejmě). Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Overal jsem na sobě v životě neměla, ale tobě moc sluší :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se overaly hrozně líbí, ale mám drobnou postavu s tlustými stehny, takže v tom vypadám jak skřet ošklivej. :D Budu dál závidět.


    Anna | Bílé plátno

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me