Podzimní vlogy | Melissa Hartford videos

1:49 odp.

 

 Pokud jste ještě neviděli moje podzimní vlogy z Anglie ať už z důvodu, že jste narazili na můj blog až letos nebo naopak jste je nestihli vidět/neměli na ně náladu, tak doporučuji zhlédnout právě v následujících dnech. Já sama jsem se na ně upřímně ráda po dlouhé době znovu podívala a říkám si, jak ten rok rychle utekl! Vzhledem k tomu, že jsem poslední měsíce bojovala s mnoha věcmi ve svém osobním životě, jsem jednoduše neměla moc náladu se věnovat blogu a instagramu, což si myslím že napravím v následujících měsících. ♥






You Might Also Like

0 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me