Flower shopping at Mark & Spencer

12:30 dop.


Zdravím ♥ Dnes mám pro vás pár fotek z M&S, a to konkrétně květiny, které tak miluji a zde mají neskutečně krásnou širokou škálu, že jsem se musela pochlubit alespoň takto. Jinak tedy už delší dobu koukám po orchidejích v M&S, ale na druhou stranu mám obavy, že bych se o ní neuměla postarat a proto vždy volím geranium nebo růže. :D




You Might Also Like

5 komentářů

  1. Mám doma orchideje a jsou velmi nenáročné. Nevadí jim, kdybych je opomenula zalít. :) Navíc krásně kvetou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, květiny vypadají úchvatně 🌹🌹Všechny jsou krásné 🌹

    Shades of Silvie

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné květiny! Skoro cítím tu vůni až sem :D ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. No teda! To jsou fakt krásný kytky😍. Já kytky miluju, ale vždy mě bolí, když uvadají :(. Proto mám radši umělou kytici, o kterou se nemusím starat :D. Ale jinak živé kytky oceňuji a ráda je občas pohladím.

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me