Flowers and shoebox

4:00 odp.

Krásný letní den ♥ Musím dnes takto prostřednictvím fotek zavzpomínat, ale nejkrásnější dárek v podobě květiny jsem dostala minulé léto k narozeninám! Neuvěřitelné, jak toto letí a zanedlouho budu opět slavit narozeniny, haha. Minulý rok jsem totiž narozeniny poprvé v životě nijak neslavila, jelikož jsem nebyla u našich a my máme zvykem slavit narozeniny vždycky když jsme celá rodina pohromadě. No, uvidíme, jestli toto léto uděláme alespoň nějakou grilovačku, abychom takto opožděně dooslavili moje loňské narozeniny.

Nádherná květina♥ Mimochodem, na instagramu můžete vidět celé foto, jak vypadá můj malý botník. Užitím dvou starých nástěnných polic jsem vykouzlila takový malý útulný botníček, který dozdobuji květinou a svícnou ve tvaru kočičky - tu jsem dostala před dvěma lety z fairtrade obchůdku. 

Fotka z centru města. Zrovna nic moc počasí, ale pohled na tento kostel nikdy neomrzí.


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Moc pěkná kytka. :) A přeju, ať to s tou oslavou vyjde.

    OdpovědětVymazat
  2. Já prostě miluju anglickou architekturu, ta se mi snad nikdy neokouká!
    Držím palce s oslavou, není nad čas s rodinou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně ♥ Já tu britskou architekturu hodně miluji, prostě někdy se jen tak zastavím a koukám se. :) Děkuji, doufám, že si to alespoň trošku užijeme. ♥

      Meliss

      Vymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me