Sunny days

12:30 dop.

fashion youtube vlog blogger Melissa Hartford
Hezké dobré ráno. ♥ Venku je nádherně a já jsem v posledních dnech neměla ani moc náladu chodit ven, a raději jsem zkoušela nové recepty, haha. V nejbližší době na blog nějaké přidám. A říkám si, budu muset víc zapracovat na beauty článcích, ale přes léto se moc nelíčím - spíše jen příležitostně, když se mám vidět s kamarádkami, což tedy taky není často. :) Ale témata na čištění pleti, domácí masky, jak se o pleť starat apod. mě baví a ty tu určitě čekejte. Holt, přirozenost je mi nejdražší:).




outfit: 
top: Tezenis
jeans: Primark

You Might Also Like

0 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me