Back home? Finally!

3:45 dop.

Krásné srpnové léto. Poslední dny jsem měla takové hektické, hodně jsem se věnovala práci a nebylo moc času ani nálady, v posledních měsících co mě převážně chytají letní depky, to sem tam takto prostě mám a prostě jen vypnu a trávím čas jen se sebou. To jsme my introverti :) Trochu nálady mi vždycky pozvedlo kafe, tentokrát jsem si ho vyzdobila sušeným lesním ovocem a věnovala se prezentaci. Konečně jsem se taky už rozhodla koupit letenku a jet navštívit svoji rodinu a přátele. Kamarádku, kterou jsem neviděla ani na svatbě, ani co se jí narodilo mimčo, musím stoprocentně navštívit jako milion dalších věcí. Těším se, až si budu plánovat ty dny v Čechách. :) Věřím, že změna prostředí a vidět rodinu, známé, mi udělá na nějaký čas dobře.






Foto je z pozdního léta minulého roku. Cítila jsem se šťastně a spousta věcí byla jinak. Teď nemám ani moc chuť něco fotit.. snad nálada přijde až budu na chvíli zpátky doma, věřím, že mě to trochu nakopne :)

You Might Also Like

1 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me