Instagram snaps #3

1:16 dop.



Ahooj! Je to zajímavý a celkem i zvláštní pocit být po osmi měsících zpátky v ČR, u své rodiny, v domově, kde jsem strávila hodně let svého života, a kde je pořád vše při starém :) Poslední roky se v mém životě udála spousta změn, co se týkalo častého měnění místa, přijetí na britskou univerzitu, předtím tvrdě odpracované roky v Anglii, aby vůbec tento sen se mohl splnit a plnil se... a teď se ohlížím co jsem zanechala u nás a tak přemýšlím, co veškeré ty dny budu dělat... 

Jako každou návštěvu domova si nemohu ujít nějaké menší výletování po ČR. Upřímně, od té doby, co jsem odsud pryč, si vážím každé chvíle, co jsem v Čechách a stejně tak každé příležitosti, kdy mohu s rodinou nebo s kamarádkami někam jít, něco podniknout, udělat si nějaký výlet, zajít do kavárny nebo na nějaký zákusek. Teď jsou to pro mě momenty, kterých si velmi cením. 
 
První dny jsem se jen tak rozkoukávala kolem sebe, co je doma nového, povídala si s mámou a když je krásné počasí, jednoduše čas trávíme na zahradě, kde naši pěstují spoustu ovoce a zeleniny, mají posezení, kde se dá posedět u kávy, přitom si číst staré magazíny, uskrávat limču, povídat si, co je nového... Takže co se děje první dny, je asi tak trochu jasné, že? :)
 

You Might Also Like

2 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me