Coffee time ~ at Mezzanine

10:58 dop.

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet
Krásné léto v ČR! :) Chvíle co jsem u našich a nemohla jsem si odpustit navštívit kamarádku do Brna. Pochopitelně jsme prochodily různé kouty Brna a zavzpomínaly, kdy nám tato místa byla hodně blízká před tím, než jsem se rozhodla ze dne na dne změnit svůj život a i zemi, ve které žít. 

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet

Počasí bylo nádherné a já jsem si užívala chození jen v tričku a sukni. Zašly jsme na kávu do mojí oblíbené kavárny Mezzanine Café v Brně, a různě tak klábosily, co se různého změnilo za ten čas, co jsme se neviděly. Den nám rychle utekl a doufám, že se ještě brzy uvidíme! Jak si užíváte léto vy? :)  Vaše Meliss ♥



beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet
~ loving the streets in Brno town centre ~


Kdo mě zná, tak určitě ví, že miluji koukat na různá květinářství, jejich výzdoby jsou takovým free pohlazením po duši ~



 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Letošní léto je fakt zvláštní... Žádná dovolená, jen pár výletů.. prostě rok 2020 se mi nelíbí. Ale k tvými článku. Nádherné fotky a je fajn, že sis den užila! 💖

    OdpovědětVymazat
  2. V Brně jsem zatím nikdy nebyla ale vypadá to tam moc hezky, zaujala mě ta Sušenkárna, tam kdybych vzala přítele, tak by jim to vše snědl :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, že sis užila s kamarádkou den v Brně. :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me