Vláčný vegan banánový chlebíček s chia semínky - recept

3:09 dop.

Vegan banánový chlebíček s chia semínky recept - fashion youtube vlog blogger Melissa Hartford

Hezké odpoledne všem ♥ Dnes jsem byla doma a vzhledem k tomu, že máme na zahradě pořád spoustu krásných čerstvých jahod a červeného rybízu, rozhodla jsem se upéct banánový chlebíček. Ten je osobně mým nejoblíbenějším moučníkem od dob, co žiji v Anglii a tentokrát jsem se rozhodla pro menší úpravu svého receptu a přicházím s vegan variantou. Chlebíček je díky ječmence úžasně vláčný a chutná naprosto úžasně! Vyzkoušejte ♥


Budeme potřebovat:

4 zralé banány

3 šálky celozrnné mouky (já použila špaldovou)

1/2 šálku polohrubé mouky 

1/3 Sladěnky - ječmenný slad (balení o 400g, čili použijeme jednu třetinu skleničky)

1 šálek rostlinného mléka (já použila ovesné)

1/3 šálku třtinového cukru (nemusí být)

1/2 šálku oleje (můžete použít kokosový olej bez vůně)

1/3 šálku chia semínek

1 vanilkový cukr

2 lžičky kypřícího prášku do pečiva

1 lžička mleté skořice

špetka mořské soli


Postup:

Příprava vegan chlebíčku je jednoduchá a rychlá. Nejprve rozmačkáme banány na kaši a poté přidáme veškeré tekuté ingredience, promícháme a poté přidáme mouku a další sypké ingredience. Jednoduše veškeré ingredience zamícháme dohromady dokud nám nevznikne těsto, které by nemělo být ani příliš tuhé, ani příliš tekuté. Na základě konzistence těsta buď přidáme trošku oleje/rostlinného mléka, nebo naopak mouky. 

Těsto nalejeme do olejem vytřené a moukou vysypané formy. Já těsto nalila do dortové formy a ozdobila kousky jahod, červeného rybízu a broskve. Mým záměrem bylo upéct něco, co by vypadalo jako koláč, který ale je v podstatě banánový chlebíček a zajistit tak překvapení. :)) Jinak samozřejmě můžeme použít klasickou formu na banánový chlebík. Pečeme při 175-180°C cca 40-45 minut. Záleží na druhu formy a výšce těsta. Hotovo ♥


Vegan banánový chlebíček s chia semínky recept - fashion youtube vlog blogger Melissa Hartford

Vegan banánový chlebíček s chia semínky recept - fashion youtube vlog blogger Melissa Hartford


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Mňam, taková dobrota! Miluju banánový chlebíček :) Podle fotky bych ani nepoznala, že je vegan :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, vypadá naprosto báječně! Budu muset tvůj recept vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
  3. It looks very tasty))

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc dobře :) Recept si uložím a když tak někdy vyzkouším!

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, mňaaam, to bych si dala. ♥ už jsem dlouho nic nepekla...

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vypadá dokonale! Mňam, úplně mám na něj chuť! 😍 Už také musím zase něco upéct, už mi to chybí, jak jsem dlouho nepekla! 😊😍

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me