Plans | Autumn 2020

8:37 dop.

 

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford
Ahoj ♥ V dnešním článku si chci tak trošku dát dohromady seznam věcí, na které bych se ráda tento podzim zaměřila. Seznam to není kompletní, ale jako momentální náčrt bohatě stačí! Takže - jaké jsou moje priority?

1. OBLÉKAT SE VÍCE ELEGANTNĚ
Ano, možná to zní docela banálně, ale opak je realitou :) Např. vůbec nenosím náušnice, nedělám si ani manikúru, s vlasy taky často nic moc nedělám - ve veškerých případech nosím vlasy jen volně. Doplňky jako jsou prstýnky, náramky apod. rovněž moc nenosím. Tohle jsou všechno věcí, které bych ráda změnila. Co se módy týče, ani pásky moc nenosím, přitom jsou takový úžasný fashion must have doplňek! Čili - věcí je hodně, které chci díky tomuto podzimu začít dělat jinak. 

2. JÍST VÍCE ZDRAVÝCH JÍDEL
I pokud se jedná o jídlo, tak taky v tomhle nejdu příkladem. Přitom zdravé jídlo miluji. Např. moje oblíbené itsu nabízí širokou škálu zdravých jídel (sushi, saláty, bowls) a kromě toho, že tam ráda nakupuji, nabízí mi i nespočet inspirací na to, jak si naaranžovat jídlo. Protože jak se říká, i očima se jí. :) A krásné bowls apod. je to, co chci během pochmurného podzimu vylepšit.

3. VÍCE POZNÁVAT LONDÝN
Londýn je město, které mi naprosto přirostlo k srdci a přeji si, abych měla více příležitostí ho objevovat. Co navštívit je v Londýně spousta, nejen krásných míst, ale i podniků. Doufám tedy, že třeba během tohoto podzimu a třeba i zimy bude více příležitostí, jelikož London je moje srdcovka ♥ 

4. ČÍST, ČÍST, ČÍST
Miluji čtení knížek! A tento podzim chci přečíst další knížky od svojí oblíbené autorky Lindsey Kelk, a to konkrétně řadu I heart. Stejně tak se chystám začít číst knihy od Julie Caplan (např. The Little Cafe in Copenhagen). Jelikož je podzim hygge obdobím, čtení knížek k němu neodmyslitelně patří! Jestli máte nějaké tipy na další autory/knížky pro tento podzim, dejte mi vědět do komentářů ♥ Vaše Meliss



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Pěkně plány! :) Číst bych také více chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou super cíle! Se všemi, kromě poznávání Londýna samozřejmě :D se ztotožňuju. Taky se chci více oblékat elegantně, zrovna včera jsem si na pinterestu hledala různé účesy :D Teď čtu každé ráno po probuzení a musím říct, že se na to vždy těším. Teď mám rozečtený Poslední dopis od Tvé lásky od Moyes :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo❤️ taky poslední dobou pořád projíždím Pinterest🍀je úžasné kolik je tam inspirace. Já ráda čtu spíš v pozdních hodinách. Buď podvečer nebo před spaním. Něco jako takový večerníček pro mě. Od Moyes jsem ještě nic nečetla, takže se ráda kouknu o čem píše.🥰

      Vymazat
  3. Na fotce ti to moc sluší! :) Londýn je nádherný já sama se těším, až se tam znovu podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Maky ♥ Londýn je nádherný a já se opět těším na vánoční Londýn plný krásných světel, barev a dekorací.

      Vymazat
  4. Super plány! Držím palce ať ti vše vyjde tak jak si přeješ. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo. Budu se snažit. Už teď začínám na všech plánech pracovat 😊🌷

      Vymazat
  5. Já se teď také snažím více zaměřit na oblékání :-) A čtení? Do toho jsem se letos vrhla opravdu dost a jsem spokojená! :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si že podzim je na fashion mood naprosto ideální protože si můžeme hrát s outfity.. materiály.. barvami.. vrstvit.. apod😊😁 jsem ráda že jsi spokojená 🍀 budu se těšit na tvoje autumn outfity :)

      Vymazat
  6. Mám to hodně podobný! :D Jak s tím oblékáním, tak jídlem, čtením a Londýn? Miluju.
    Na té fotce ti to moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář ❤️ je super že je tu další příznivec pro poznávání nádherného Londýna 😍🌼

      Vymazat
    2. Už od mé první návštěvy jsem si to tam zamilovala a Londýn mi prostě ukradnul srdce :D <3

      Vymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me