New cosmetics | Primark, Make Up Revolution

6:00 dop.

 

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford
Hezké odpoledne ♥ Dnes mám pro vás menší ochutnávku mých nových beauty produktů - První je PS paletka bronzerů, druhým produktem je Revolution rtěnka. 

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford
1. PRIMARK BRONZE ME UP PALETTE
Paletka nádherných bronzerů. některé se třpytkami (třpytící se bronzery naprosto miluji), ale stejně tak některé v hnědém odstínu, které jsou na léto jako dělané. Pokusím se s nimi zacházet opatrně, abych docílila jen jemného zvýraznění kontur.

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford
2. REVOLUTION PINK LIPSTICK
Krásně jemně růžový odstín této rtěnky si mě dostal hned na první pohled. Každopádně to byla koupě na slepo a pokud trpíte suchými rty, nemusí být tato rtěnka vůbec výhra. V tomto případě je vhodné použít před nanesením rtěnky balzám - já mnohdy použiji kokosový olej. Rtěnka vypadá nejlépe na hydratovaných rtech.


beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Paletka má moc krásné barvy, úplně se mi hodí k nynějšímu počasí :) Škoda, že jsi neukázala jak vypadají produkty i na Tobě :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na té fotce to není moc vidět každopádně mám v plánu udělat make up videa. Jen se snažím přijít na to jak to natočit, aby to bylo co nejlépe vidět. :) Já mám moc ráda tyto chladné cool odstíny 💕 na podzim jako dělané 😊

      Vymazat
  2. The shades are beautiful!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín té rtěnky je dokonalý a barvičky v paletce se mi také moc líbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí ten odstín každopádně je pro mě docela dost výrazný a nejsem na to moc zvyklá, takže zatím nenanáším toho tolik, ale jen zlehka štětečkem protřu rty rtěnkou. Je hodně pigmentovaná, proto je pro mě lepší méně! :)

      Vymazat
  4. Tak ta paletka je moc krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi obojí :) dobře jsi vybrala

    OdpovědětVymazat
  6. Nějaká paletka bronzerů by se mi hodila, ale na cestu do Primarku to nevidím, i když tato vypadá hezky :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me