Garden party & grilovani 2020

12:54 odp.

Hezké letní dopoledne! Dnes mám pro vás pár fotek ze soboty, kdy jsme tedy u našich udělali takovou menší grilovačku, což trochu zahrnovalo i menší oslavení mých narozenin. :D Na tento podvečer jsem upekla muffiny a koláč, obojí s jahodami a červeným rybízem z banana bread těsta v dopoledních hodinách Naši koupili i nějaké maso na grilování, každopádně já se těšila na hermelín a camembert, který jsem měla ani nepamatuji. :))  Kolem páté hodiny odpoledne jsme s mamkou šly nachystat stoly, občerstvení a co přišel brácha z práce, jsme šli oslavovat. Jinak jsme si dali i takové menší drobnosti, bonboniéru, čokolády, protože brácha měl narozeniny též nedávno. :D A otec mi tedy klasicky koupil kočičí jazýčky, což jsem naposledy dostala tak v jedenácti? Uff, no letí nám to rychle! 

Takže pokud sledujete můj blog tu nějakou chvíli, tak jste jistě čekali na tento článek. :) A s rodinou jsme toto léto podnikli i takoví menší výlet - do Lednice a Valtice, takže se brzy můžete těšit na fotky ♥ 
Mějte se hezky, vaše Meliss 







 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Moc Ti to na fotkách sluší ♥ Měla jsi krásnou oslavu a určitě jste si grilování užili :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ♥ ano, užili, k tomu mít super atmosféru stačí mnohdy málo ♥ nejcennější je čas strávený se svými blízkými, toho si totiž vážím nejvíc:) Meliss

      Vymazat
  2. Mňam, takových dobrot! Tyhle grilovačky jsou nejlepší, v pátek se na jednu také chystám. Super, že jste si den užili. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, ano, den jsme si užili ♥ přesně jak píšeš, tyhle akce jsou to nej nej, co můžeme rodinou tahle slavit:) Meliss

      Vymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me