A trip to Valtice | Morava, Czech Republic

2:38 odp.

Krásné ráno ♥ Dnes jsem konečně dopoledne zasedla k notebooku a připravila pro vás fotky z návštěvy zámku Valtice. Toto malé městečko jsme navštívili v rámci návštěvy Lednického zámku (který je mimochodem jeden z mých nejoblíbenějších v ČR se zámkem Hluboká vůbec). Třebaže už bylo docela hodně hodin a autem to pro nás představovala několikahodinovou cestu zpátky, rozhodli jsme se ve Valticích moc dlouho nezdržovat. Na prohlídce zámku jsme tudíž nebyli, jelikož jsme už byli v Lednici.

melissa hartford valtice traveling blogger

melissa hartford valtice traveling blogger

V okolí Lednicko-Valtického areálu se nachází spousta dalších zajímavých míst, které jsme toto léto bohužel nestihli. Co ale stojí za zmínku je čokoládovna Chokolito. Krásné prostředí podniku, úžasná atmosféra a vinoucí se vůně čokolády a čerstvé kávy si získá každého návštěvníka Valtic.

.  .  .

There are many interesting places in the Lednice-Valtice area, which we unfortunately missed this summer.. But what is worth mentioning is the Chokolito chocolateria in Valtice. Every visitor of Valtice love the wonderful atmosphere and the winding aroma of chocolate and fresh coffee.


melissa hartford valtice traveling blogger

melissa hartford valtice traveling blogger



melissa hartford valtice traveling blogger

melissa hartford valtice traveling blogger

melissa hartford valtice traveling blogger

 Ať se fotky líbí ♥

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Už jsem byla ve spoustě pivovarů, ale v čokoládovně ještě ne. To zní jako dobrý plán na výlet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera :) tak zde jsem taky nebyla ale ta čokoladovna ňamky :D hezky plán na výlet mám to tedy ale dál :D

    https://page-village-girl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Na Moravě jsem každou chvíli, ale zdaleka nemám procestované vše, co bych chtěla. Příští rok plánujeme i s kamarády vyrazit na Moravu a navštěvovat zajímavosti, včetně zámků. Už se těším, Morava je nádherná! A máš boží vlasy! :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Vůně z mého článku je z Oriflame, takže rozhodně doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Valtice i Lednici bych jednou hrozně ráda viděla, bohužel je to pro mě hrozně daleko. Vlastně jsem na Moravě nikdy nebyla, přitom odtamtud pochází rodina ze strany mé mamky, hanba, hanba! Snad třeba příští rok až zas poletím domů :)
    A moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky! :) Já byla pouze v Lednici a Valticemi jsem jen projížděla, ale určitě bych se tam někdy chtěla podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ve Valticích je nádherně, také jsem tam jednou byla. :) Krásné fotky, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me