Brno city centre ~ decor shopping

7:51 dop.



Hezké odpoledne vám přeji. :) Dnes mám pro vás pár fotek z mého oblíbeného obchůdku v centru Brna. Měla jsem náladu hledat nějaké dekor předměty nebo něco, co bych mohla koupit kamarádce k blížícím se narozeninám. Napadlo mě, že bych mohla nafotit nějaké kouty tohoto obchůdku a podělit se s vámi. Inspirujte se a případně zavítejte sem jako já. PS: Tyto ovocné směsi jsou naprosto úžasné a minule si je kamarádka velmi vychvalovala. :) Pokud ale chcete sáhnout po něčem více tradičním, vyzkoušejte čaje - značka English Tea Shop je skvělou volbou. :)












You Might Also Like

5 komentářů

  1. Škoda, že mám Brno tak z ruky.. ten obchůdek vypadá nádherně a jsem si jistá, že bych v něm utratila víc, než bych chtěla :D Pěkný článek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je přímo ráj! Dekorace a vše okolo toho zbožňuji a tady bych si také rozhodně vybrala. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle blbůstky jsou přesně pro mě! Akorát nemám ráda lapače prachu, takže většinou skončím u květin nebo svíček :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou taky. :) Svíčky vždycky přijdou vhod 💕 a tyhle byly z přírodního materiálu, byla jsem hodně tempted jednu vzít.😂

      Vymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me