Valtice trip - more photos | Czech Republic

2:50 odp.

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet
Tak ještě jednou ahoj! Dnes přidávám zbytek fotek z návštěvy Valtic. Samozřejmostí při návštěvě Valtic bylo se i projít po náměstí tohoto malebného moravského městečka. Bylo hezké sledovat děti hrající si kolem kašny a náměstí lemované všemožnými podniky, kde si lidé vychutnávali deci vína nebo si zašli na úžasnou valtickou zmrzlinu, která je sice tak trochu schovaná, ale cestičku z náměstí naleznete poměrně snadno. Jejich zmrzlina je naprosto výtečná. Bohužel nemám fotku, ale tímto se zaručuji. :) Tato první fotka je z nádvoří zámku - naproti hned vchod do čokoládovny Chokolito


Today I am adding the rest of the photos from the visit to Valtice town. When visiting Valtice, don't forget to walk around the square of this picturesque Moravian town. It was nice to watch the children playing around the fountain and the square lined with all sorts of restaurants, coffee shops, etc..., where people enjoyed a glass of wine or went to the amazing Valtice ice cream shop, which is a bit hidden place, but you can find the path from the square quite easily. Their ice cream is so so delicious. Unfortunately, I don't have a photo, but I guarantee it. :) This first photo is from the courtyard of the chateau - opposite the entrance to the Chokolito chocolate shop (chocolateria).

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet


beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet


beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet


Ne každá fotka se povede :) Důkazem je tato momentka, kde se vážně tvářím zvláštně. :D Každopádně, alespoň pro info, outfit: šaty H&M, kabelka Deichmann.. a ano, obyčejné pantofle. :D Neberte mi to, ale vzhledem ke svojí vaze na nohou jsem byla pro si vzít na výlet na Moravu pořádnou obuv, hehe.

beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet

Doufám tedy, že se vám všechny fotky z návštěvy Valtic líbily. :) Co vy, která místa máte na Moravě nejraději? Kam rádi zavítáte v ČR během prázdnin a léta vůbec?


beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford valtice lednice vylet

 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Moc krásné a čisté fotky :) My jsme toho letos v létě moc nepodnikali kvůli státnicím. Akorát na začátku léta jsme vyrazili na dovolenou do Mariánských Lázní, kde bylo opravdu moc krásně :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já toho letos moc nepodnikla. Ale není všem výletům konec. Třebaže je tento rok jiný, stačí věřit, že příští roky budou o to lepší. Státnice jsou důležité a doufám, že dobře dopadly. A Mariánské Lázně musí být nádherné. Tam jsem nikdy nebyla a věřím, že sis to tam musela užít. :)
      Meliss

      Vymazat
  2. My jsme tohle léto skoro ani nikde nebyli. Doufám, že to příští bude lepší. Máš nádherné fotky a na Moravě je krásně.. jednou se tam chci taky podívat 🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já tento rok nikde moc nebyla. Příští roky budou lepší!:) Děkuji 💕 Morava je krásná ale to každá část naší republiky je :) Meliss

      Vymazat
  3. Je to krásné město. Já se tu narodila.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee, fotky vypadají hezky. Na Moravě jsem byla asi jednou.. :( A přitom to tam je tak krásný... Musím se s někým domluvit a vyrazit buď v nejbližší době a nebo zase až příští rok, až bude hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou nádherné a moc Ti to sluší! Hned bych se tam podívala taky! Tak třeba příští léto.. jižní Moravu mám docela projetou, ale ve Valticích jsem ještě nebyla.
    No a určitě jsem na Tvém blogu nebyla naposledy.. moc se mi tu líbí! ☺️

    OdpovědětVymazat
  6. Na tom zámku jsem byla s našima, mám tu oblast moc ráda a ráda se tam vracím. :) Náhodou ta momentka je super i ten výraz, kdyby jsi někdy viděla ty moje... :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me