Uspořádáni nočního stolku a výlet na anglický venkov | VLOG 03

2:34 dop.


Opět ahoj u mého nového videa. Tentokrát jsem vám natočila jak jsem si uspořádala noční stolek a uvidíte spoustu z britské přírody. Výlet na anglický venkov, do okolí krásné vesnice, byl točen na jaře a je pro mě připomínkou jarních dnů, kdy byl v Anglii lockdown a studovala jsem dálkově z domu - a tím pádem měla i spoustu času na objevování okolí, takže se můžete těšit na spoustu rozkvetlých stromů, keřů a květin. Video je z léta, a protože jsem doma v Čechách měla konečně více času, mohla jsem se vrhnout do editování zbývajících videí, co tu mám z léta. Videa z letních prázdnin v ČR budou tím pádem též brzy venku! :)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Parky jsou tam úplně jiné, jak u nás. Prostředí tam musí být krásné. Copak je to za pomazánku hnedka na začátku? Vypadá moc dobře :) Přiznám se, že noční stolek nějak neřeším... Mám tam kaktus, kryt na brýle a knížky. V něm pak nahřívací podušku, teplé ponožky a kapesníčky :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře, já mám pocit, že mně nepřežije ani kaktus. :D Nahřívací poduška a teplé ponožky zní fajn, už je cítit, že se nám ten podzim blíží. :) Ale ráda bych do pokoje koupila nějakou orchidej - myslím si, že na okenním parapetu by se jí líbilo. Mně ten hezky uklizený noční stolek vydržel jen krátce, jinak mi slouží taky jako odkládací plocha na brýle, sponky, gumičky, stejně tak krém na obličej a telefon s nabíječkou. Každopádně mám dva noční stolky, takže to někdy končí i tam. :D Ta pomazánka je vajíčková :) A jsem na ní dost závislá. :D Chtěla bys třeba recept? Mohla bych ho na blog napsat. :) Meliss

      Vymazat
  2. Super vlog! Moc se mi líbí, jak sis stolek uspořádala - rámeček a nějakou kytičku bych si tam dala určitě také. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu děkuju:) snad se alespoň trošku líbil. Musím působit jako pako :D jenomže je těžké zvyknout si na to točení a já jsem hrozný introvert:D :)

      Vymazat
  3. Tak můj noční stolek není nijak uspořádaný :D Prostě tam mám knížku, krém na obličej, gumičku do vlasů nebo čelenku nebo skřipec, záleží, o si sundám. Občas sklenici s vodou.

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me