Procházky po anglickém městě & letní barbeque v přírodě | VLOG 04

2:45 odp.

Vítám vás u nového videa točeného během léta v Anglii, kdy jsem studovala z domu. Co jsem dělala, pokud jsem se zrovna neučila a nepracovala na finálních pracích? Dozvíte se v tomto vlogu.
.  .  .  .  .  .  .

Hezký večer ♥ Ještě jsem vám sem nehodila video, které mimochodem už je pár dnů ke zhlédnutí na mém youtube kanále a to je VLOG 04 z léta v Anglii. Vzhledem k tomu, že už jsem po letních prázdninách v ČR zpátky v Anglii a začala mi škola (třebaže studuji online), mám momentálně hodně věcí na řešení ohledně nového bydlení typu zabydlování apod, stejně tak musím řešit i další nemalé osobní komplikace, takže se mi vše posouvá ještě dál, co se videí týče..

Takže otázka rovnou ~ budete chtít po letních vlozích z Anglie vidět už rovnou videa točené tento podzim co jsem v Británii nebo chcete chronologicky vidět videa z léta v ČR? Dejte mi prosím vědět ♥ :) A zkusím na tom zapracovat tak, jak by vás to nejvíce zajímalo. Jinak se těšte na další příspěvky z léta na mém instagramu. Mějte hezký zbytek večera 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Skvělý vlog! :) Klidně videa vydej chronologicky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné video! :) Už aby zase byla možnost cestovat a bez strachu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář Maky. Snad brzy bude ta možnost ♥

      Vymazat
  3. Aaah, ten šeřík, miluju šeříky. A nechápu, proč mám ten pocit, že je jen v ČR :D. Aspoň doufám, že je to šeřík, protože ten ještě poznam (snad :D).

    Verča ze Ztracena v Praze | NOVÝ BYT, CO TEĎ? ZMĚNA JAK BLÁZEN! | BYDLENÍ

    OdpovědětVymazat
  4. Klidně to vydej chronologicky, byla by škoda to nedat ven :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me