Pret A Manger | Coffee Frappe

6:06 dop.

Hezký pátek všem! Dnes jsem se po dlouhé době viděla s kamarádkou a zašly jsme do Pret A Manger na frapčo, které mi doporučila a sama si ho též dala. A bylo to to nejlepší doporučení které jsem v poslední době mohla dostat :D Bylo vážně delicious! Věřím, že se tohle frappé stane mojí další kávovou závislostí. Jinak mi dnes oficiálně začala uni, takže po všech těch důležitých věcí, co jsem potřebovala vyřídit apod, mi dalo za to se domluvit s kamarádkou a vidět se, takže to byla taková vlastně menší odměna. :) Kamarádka na uni nechodí, pracuje, jelikož je starší než já, ale jsem vždycky ráda, když se můžeme vidět a někam alespoň na chvíli zajít. ♥ Oh, a teď mě zase čeká spousta věcí do školy, utřídit předměty, apod.. no, není toho málo.

Jinak jste si určitě všimli i těch špinavých rukou na fotce :D Měly jsme sraz právě někde na půlce od našich domovů a byly jsme domluveny na kole - že se trochu projedeme kolem centru města a potom někam sedneme. Jenomže kousek od centra jí upadl řetěz a nedalo se nic dělat, než ho hodit zpátky na své místo i za tu cenu se ušpinit. A ta černota moc nechce jít dolů ani když si ruce myjete tak dlouho div si nezedřete kůži :D

Jinak další super zpráva! Další vlog už je ode dneška na mém youtube kanále ♥ O víkendu jsem měla čas na to doeditovat další video, takže v dalším vlogu uvidíte jak jsem trávila léto v Anglii, co jsem dělala mezi učením, procházky po mém "druhém domově" a tak dále. Uvidíte i jak jsme dělali barbeque v přírodě - poblíž řeky jež se slévá do Temže. Stačí kliknout v menu na sekci videos a můžete se hned podívat na VLOG 04! ♥
 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Frappé miluju! Ale v Pretu jsem ho ještě nikdy neměla, no, musím to napravit :D Jinak hodně štěstí ve studiu! Taky mi to začalo, tenhle rok to asi bude náročné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já! A jejich Classic Frappe se špetkou vanilky je naprosto neodolatelný :D ♥ so delicious ♥ Moc děkuji a snad to všechno učení půjde, jelikož se snažím najít si i nějakou práci než odletím zpátky do Čech na vánoční otočku :) Snad to nějak zvládneme, i tobě hodně štěstí ♥ :)

      Vymazat
  2. Frapé vypadá vážně moc dobře. Já si chci zkusit udělat doma nějaké homemade pumpkin spice latte, tak jsem zvědavá, zda se k tomu odhodlám :D Je super, že i v této hektické době jste si spolu s kamarádkou na sebe našly čas :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní hodně dobře! Upřímně jsem měla i já podobné intentions, ale nakonec jsem se k tomu nedostala a spíše jsem si teď oblíbila různé hot chocolates. Ale věřím že něco takového vyzkoušíš. Budu se na to na tvém blogu těšit.😊

      Vymazat
  3. Frappé je super! :) S tím řetězem to je nemilé, ale hlavně, že to šlo spravit i za cenu špinavých ruk. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo byla to sranda. Ale bez toho by ten den nebyl takový jaký nakonec byl. Holt je normální že se někdy něco zpacká😁

      Vymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me