Bye bye my home

11:27 dop.


beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford
Zvláštní pocity. Ty prožívám pokaždé, co opouštím svůj domov a letím zpátky do Anglie. Ale stejně tak to prožívám i když letím zpátky z Anglie do Čech. Někdy se cítím jako bych prosnila těch  měsíců a poté se opět probudím ve svém pokojíku z teen let u mých rodičů. Je to zkrátka zvláštní. 

Každopádně se ale moc moc těším zpátky do Anglie, nemyslete si! Koupené letenky už mám, pomalu se už chystám a za pár dní tam budu zase zpátky. Jsem zvědavá, jaká Anglie bude, co se vrátím. A taktéž se opět neskutečně těším na univerzitu. Znovu se učit. Paráda! A taktéž se moc moc těším na všechny ty různé hygge věci, které jsou s podzimem spojené. Máte to taky tak? Jak vnímáte podzim vy?

Mimochodem, z léta mi zbylo moc moc fotek, z výletů, co jsem vařila, apod. Jsem to ale! Ani jsem vám to nedala vědět, ale kromě Lednice Valtice jsem navštívila ještě Jindřichův Hradec, Mikulov, hrad Pernštejn, Tábor a Telč. Chtěli byste vidět fotky z léta? :) Ve vlozích z Čech je uvidíte, ale i tak se ptám, jestli by vás potěšilo vidět ten nášup fotek, co mám, co jsem kde navštivila apod. Dejte mi prosím do komentářů vědět. Vaše Meliss ♥


beauty make up fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford matcha tea
Můj oblíbený matcha čaj se šlehačkou a bio vanilkovým cukrem (třtinový)

Vlčí máky odkvetly rychle, co jsem přiletěla do Čech. Stejně tak rychle je i sklidili. Utíká nám to rychle :)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Určitě článek o místech, kde jsi byla, napiš. :)) Mě takové články s fotkama baví. :))
    Jinak ti přeji, ať změnu ČR/Anglie zvládneš v pohodě, taky nemám ráda ty odjezdy, ať je to kamkoliv. :)
    Podzim miluju a moc jsem se na něj těšila. A fotky hezké. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip ♥ A návrat byl v pořádku, krásné počasí, takže naprosto příjemný let :) Letos se na podzim obzvlášť těším. :)

      Vymazat
  2. Normálně se nijak extra na podzim netěším ale letos je to jiné, užívám si hygge!
    Držím palce ať návrat k nám proběhne co nejklidněji :)
    Jinak také miluju matchu, můžu ji mít snad ve všem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, i já mám letos z podzimu větší radost než jsem kdy měla předtím. Těším se na veškeré hygge aktivity a děkuji :) Matchu taky miluji, bez ní si nedovedu představit svůj život! V poslední době jsem si oblíbila s matchou i péct ♥

      Vymazat
  3. Určitě ráda uvidím nějaké fotky z léta! Ať už doporučení na dobroty nebo místa v čr, které stojí za návštěvu. Věřím, že to musí být složité, hlavně teď, cestovat mezi dvěmi zeměmi. Hlavně, že se tady i tam cítíš jako doma ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me