INSTAGRAM SNAPS #4

1:26 odp.

Dnes mám pro vás pár snapů z mého instagramu. V ČR jsem pobyla dost času o prázdninách, měla vcelku dost času na sebe sama, jelikož jsem ani v rámci ČR tolik necestovala, jak jsem původně zamýšlela. Raději jsem si užívala domov, zahradu, starání se o ní a vaření domácích marmelád a džemů. Na blogu jsem psala, kdy jsem odjížděla, jak mi bylo a tak. Můj deníček je ke čtení v rubrice lifestyle


Hodně relaxu znamenalo i hodně kafe, haha. Takže kromě točení videí jsem samozřejmě zkoušela i různé nové recepty nebo chystala pro mamku a další členy rodiny krásně zdobenou kávu. ♥ 


Rovněž jsem vyzkoušela i novou barvu na vlasy, přeliv s copper brown nádechem, ale ten mi bohužel vydržel jen necelé dva tři týdny. :D Ale stejně si myslím, že brunetková hnědá ke mně jde lépe.


Udělala jsem si trochu pořádek ve fotkách na počítači, které mám z Anglie. Ráda vám zpětně ukážu všechny fotky a zároveň mám ukážu trochu z britské přírody (což je možná víc než dost vidět v mých videích haha)


You Might Also Like

0 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me