Scented garden ~ country rose hand & body lotion

6:11 dop.

Produkt, který jsem si naprosto zamilovala v tomto roce je jednoznačně tento hand and boty lotion od značky IDC institute, která je k dispozici na anglickém Amazonu. Jeho nákup byl pro mě spontánní a jen pouze na základě reviews. Každopádně na základě ceny/500ml balení byla jeho koupě jasnou volbou bez delšího rozmýšlení. A jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela! Voní nádherně a krásně hydratuje. Vše, co od krému na ruce (i tělo) potřebuji! 

Nádherný design a balení je dalším velkým plus. Krásně roztomilá růžová mašlička zdobí okraj pumpičky stejně jako label s nápisem Love yourself more. Tento produkt si rychle získal moje srdce stejně jako místo na mém stolku. Do budoucna mám určitě v plánu vyzkoušet další produkty této značky. ♥


Amazon UK : link here

Nejedná se o propagační článek.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Teeeda, to už mě uchvátilo jen tím obalem! Vypadá moc krásně.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten obal je opravdu sladký a romantický. 🌹🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Má krásný obal! Tyhlety náhodné nákupy mám ráda, člověk občas objeví děsně fajn produkty! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vypadá krásně, moc hezké balení! Mám tady v UK sebou snad ty nejlevnější krémy z Česka, jsou naprosto bezkonkurenční a já přemýšlela, čím je nahradím až mi dojdou, takže díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle tělové mléko vypadá nádherně už jen tím obalem! Musí navíc dokonale vonět. ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Gosh the product seems so good!! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me