In the town & fair trade shopping | Autumn is here

11:28 dop.

fashion outfit Melissa Hartford autumn england podzim anglie blogger
Ahoj, dnes mám pro vás pár fotek z posledních dnů. Můžete se podívat co je nového, i když vesměs toho tolik není :) :D Jelikož se hodně věnuji studiu (přeci jen, není toho málo, co si budeme povídat), studium není v angličtině jednodušší, naopak. Říkala jsem si, jestli byste třeba uvítali i něco ze studium life topicu? Bavili by vás články na téma studium? Dejte mi prosím vědět. Ráda bych věděla, jaká témata vás zajímají nejvíce ♥

fashion outfit Melissa Hartford autumn england podzim anglie blogger
Dřevěná handmade kočička stejně tak svíčky ve tvaru květin z fair-trade obchůdku. Mají tam nejkrásnější fair-trade věci vůbec. Koupila jsem je někdy začátkem podzimu a škoda, že už mi tyto nádherné svíčky došly, hned bych uvítala další! Krásně voní a jsou úžásnou ozdobou do interiéru. A co víc, jsou handmade a z kvalitních surovin. Těším se, až do tohoto obchůdku zase budu moct zavítat.

Chození po městě. Tenhle kostel mi přijde prostě nádherný

fashion outfit Melissa Hartford autumn england podzim anglie blogger
On my way na cestě kolem řeky. Je to tu hrozně peaceful ♥

Neodolala jsem a po dlouhé době si koupila kitkatku. Kamarádka navíc nedávno pekla ruby cocoa cheesecake, mám nesmírnou chuť taky něco podobného udělat. Cheesecakes já můžu 

Další fotka z chození po městě. 

 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ta dřevěná kočička je úžasná ♥ Moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Studium v angličtině? Tak to tě obdivuji :) A máš pravdu, že ten kostel je pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočička je nádherná, věřím že voněla krásně. Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téma ohledně studia mě stále zajímá, i když už studentkou od června nejsem. :D Pořád mě to ale baví, takže pokud máš nápady a inspiraci, určitě v tomto tématu pokračuj. Krásné fotky a ty svíčky vypadají dokonale! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné prostředí na procházky...zvlášť na podzim :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me