Návštěva obchůdku se zdravou výživou & ochutnávka Twinings čajů | VLOG 06

12:07 dop.

Hezké dopoledne ♥ Dnes mám pro vás pokračování co se mých vlogů z léta v Anglii 2020 týče :) V tomto vlogu uvidítě moji ranní stretching routinu, breakfast, stejně tak vám ukážu nově objevený wholefoods shop, který zároveň funguje jako kavárna s domácí nabídkou moučníků, na který jsem náhodně narazila při procházení se v odlehlejší části města. Taktéž mám pro vás připravenou menší ochutnávku svých oblíbených Twinings čajů. Snad se video líbí! Veškeré připomínky piště do komentářů.


Edit: Z léta v Anglii vlogs mám zbývajících pár vlogů, přibližně čtyři - budete chtít poté přidat podzimní vlogy? Vlogy z léta v Čechách si myslím, že bych nechala z jara. Bohužel kvůli univerzitě jsem v létě s tím editováním videí byla trochu pozadu:)) takže mi dejte vědět, jestli budete pro autumn vlogs a zdali souhlasíte s dalšími vlogy, že budou přesunuty na jaro. Děkuji za vaše komentáře ♥


You Might Also Like

4 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me