Autumn stroll

11:00 dop.

fashion outfit Melissa Hartford autumn england podzim anglie blogger
Krásně barevný podzim k nám už očividně přišel ♥ Všude to hýří barvami, od žluté, přes oranžovou až k červené a hnědé. Vzduch je studenější a dny kratší. Přesto je toto období něčím kouzelné, a to se mi na tom líbí nejvíc ♥ Jaký pocit z podzimu máte vy?

~ Vlaková stanice města

Líbí se mi procházet tato místa podél Kennet river nehledě na roční období. Vždy to tu má svoje kouzlo... Líbí se mi jen se procházet podél řeky a dívat se kolem, jak podzimem zdejší krajina žije.


 Snad se fotky líbí ♥ Jak prožíváte autumn vy? Mám radost, že podzim v Anglii je mírný, čili sem tam sluníčko, i když většinou prší, poprchává nebo je prostě jen zataženo. 

fashion outfit Melissa Hartford autumn england youtube vlogs  podzim anglie blogger
Nový vlog z léta v Anglii je venku. Odkaz zde

Jinak pokud mě sledujete na Instagramu, tak jste jistě postřehli, že pracuji na novém miniprojektu v rámci blogu ♥ Ted kromě již založeného obchůdku s deníčky (bullet journal) - odkaz v horní liště blogu stejně jako v menu - se můžete těšit i na můj vlastní fashion magazín! :) Na něm momentálně již pracuji, ukázky jak vypadá, můžete vidět na mém insta v highlightu BLOG. Magazín mám v plánu nabídnout přes etsy obchůdek v tištěné podobě s kosmetickým dárkem. Kromě módy, beauty, fitness a traveling článků budou v magazínu obsaženy i rozhovory a příběhy z blogerského života.

Napište mi, co si o tomto nápadu myslíte? Budu se těšit na vaše názory.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tyjo to je parádní nápad! Držím palce s výrobou tištěného magazínu, ať se podaří podle představ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, ta procházka podél řeky musí mít dokonalou podzimní atmosféru! :)) S magazínem držím pěsti! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti držím palce, aby Ti vše vyšlo, jak si představuješ! :) Diáře vypadají moc hezky, platforma, kde je obchůdek je pro mě naprosto nová. Přeji spoustu spokojených zákazníků! :) Já mám pozdim ráda. Akorát člověk musí myslet na to, aby se teple oblékl :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. I já mám podzim ráda.
    Instagram sice nemám, ale nápad vlastního magazínu se mi líbí. Přeji ti, aby ti to vyšlo. :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me