Autumn snaps | A cosy day in my life

8:40 dop.

Krásné barevné podzimní období nás pomalu opouští a já mám pro vás dnes snaps z mého podzimu v Anglii. Ať se fotky líbí ♥ Jinak pracuji na nových videích, které po večerech edituji, takže se můžete podívat na můj youtube kanál, co jsem nového vydala. Stejně tak se nezapomeňte podívat na můj instagram, kamp teď v poslední době přidávám další a další fotky. Pokud máte nápad na nějaká videa, která by se vám líbila, napište mi do komentářů. :)

~ in the town centre on my way to my favourite café 

V poslední době bývá docela dost chladno a zejména se dny neobejdou bez deště. Přesto mi slabý déšť nebo tzv. drizzling v Anglii nevadí. Zvykla jsem ji. Vzduch po dešti je vždycky k nezaplacení. Věděli jste že si sem tam ráda pouštím před spaním déšť na yt? Hrozně mě to uklidňuje! V horkých letních nocích mi raining sounds hodně pomáhaly usnout.

~ wearing basic autumn outfits with biker jackets as well as coats 

Moje autumn a winter outfits můžete vidět i na mém yt kanále

~ procházky parkem miluji nehledě na roční období

~ na vlakové stanici (výhled)

Vzhledem k tomu, že se mi naskytly nějaké krátkodobé pracovní příležitosti, dojíždění vlakem je tento týden pro mě každodenní povinností.

Je super se vrátit po pracovním dni zpátky domů. Hurá skočit na autobus a být za chvíli doma...

~ v kavárně Nero

Ale to se mnohdy nestane tak rychle. Ráda si užiju svoji dávku cosiness u šálku kávy. A tak se ještě zdržím o další dvě hodinky v Neru.

♥  ♥  ♥

 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Z fotiek vyžaruje jedinečná jesenná atmosféra — aj keď sa teším na prvý poriadny sneh a už sa neviem dočkať jari, ktorá je mojim obľúbeným ročným obdobím, jeseň mi bude chýbať 😅 Krásne fotky!

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "SIMPLE ZERO WASTE CHRISTMAS"

    OdpovědětVymazat
  2. Loved your photos and knowing about your day <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. I loved your photos and this places.
    It looks reaaly cool.

    Pam Lepletier

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, podzimní a zimní Anglie musí být vážně krásná! Na vlog určitě ještě dnes mrknu! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! Úplně mi připomněly, jak jsem byla v Anglii se školou.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Taky zbožňuju déšť a čerství vzduch po něm. A uklidňující hudba z deštěm je nejvíce TOP! :)

    OdpovědětVymazat
  7. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a přesně tenhle typ článku já mám moc ráda 😊❤️

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me