Cosy living | December in England

2:14 dop.

 

Krásné dopoledne. Mám pro vás pár fotek z posledních dnů :) Ať pořád jenom nepíšu věci do školy a nečtu kvantum knih, kterými se musím probrat, dávám si teď chvilku na to vám napsat nový článek. Jsem ještě trošku sleepy, takže se nakopávám svým oblíbeným Lemon & ginger čajem od Twinings a jdu na to. 

~ tenhle šedý svetr s kamínky z H&M jsem si vloni naprosto zamilovala a při té příležitosti si ho musela koupit ještě v černém a béžovém provedení

Jak jinak se v zimě oblékat než klasikou tričko, svetr, džíny a nějaké pohodlné boty? Ještě kabát na sebe a jdeme do města!

~ nová kytička do domácnosti ♥

Někdy když jdu domů tak nejdu rovnou hlavní cestou jako obvykle ale projdu se jinými ulicemi a třebaže si prodloužím cestu domů klidně i o dvacet minut, nelituji toho. Baví mě se dívat na místní domky. Přijde mi, že v každé ulici jsou jiné a jiné!

~ korejské kimchi a lemon & ginger tea (Twinings)

Už bylo na čase udělat něco pro svoji imunitu ♥ Opět jsem si zamilovala pojídání kimchi a v korejském obchůdku, kam ráda chodím nakupovat korejské potraviny, prodávají toto velké balení. Na týden vystaráno ♥

You Might Also Like

2 komentářů

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me