Ochutnávka proteinových tyčinek | která mi chutnala nejvíce?

1:52 odp.

~ přehled všech proteinových tyčinek, které jsem si koupila

Ahoj, vítám vás u nového článku :) tentokrát se s vámi chci podělit o ochutnávku devíti proteinových tyčinek, které jsem zakoupila ve zdejším obchůdku s fitness výživou. Proteinové tyčinky miluji a mnohdy je volím jako zdravější alternativu ke sladkým tyčinkám, musli tyčinkám a stejně tak mnohdy i k flapjackům, které jsou rovněž plné cukru a dokonce i tuku. 

V obchodě jsem si koupila devět tyčinek "naslepo". Rozhodovala jsem se podle chuti, konzistence a zejména podle složení. 

Hodně mě lákalo vyzkoušet proteinovou snickers tyčinku, jelikož jako mladší jsem na té klasické docela dost ulítávala, třebaže mi vůbec neprospívala na zuby a vlastně na zdraví. :D Tato proteinová varianta je o dost lepší a chutná mi stejně tak dobře! Až na ten cukr bych si ji bývala zamilovala. Škoda! 

~ konzistencí je trochu podobná svému originálu

Pro mě je ale vítězem značka PhD! Kromě této proteinem nadupané tyčinky ještě miluji tyčinky PhD smart, které nabízejí v mnoha různých příchutích. Škoda jen, že jedna tyčinka stojí 2,5 libry, což je v přepočtu 75Kč za tyčinku. Složením je ale jasným vítězem! Občas se prostě neubráním a sáhnu po čokoládových, kterých v tu chvíli vkládám do košíků několik kusů, protože vím, že jedna mi rozhodně stačit nebude. :) 

Zakoupit se dají např. v prodejnách Holland & Barrett. Na jejich stránkách si můžete přečíst složení.

Jak jste na tom s proteinovými tyčinkami vy? Mlsáte nebo dáváte raději přednost jiným alternativám?


 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Omg so good things! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla pár takových těch nejvíce frekventovaných v česku a žádné mi moc nechutnají, celkově mám problém s proteinem v tyčinkách a vadí mi i běžný. Teď zkouším po dlouhé době vzorečky a jeden mi sedl, tak uvidím co další :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem jich tu už taky pár vyzkoušela, i když je úplně nemusím, jsou dost kalorické a hodně hutné, dám si třeba raději klasickou tyčinku. Ale ten výběr tady je neskutečný a docela bych vyzkoušela tu proteinovou Bounty :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me