Victoria's Secret Christmas shopping ~

6:19 dop.

Lovely afternoon to all ♥ Today I have a little bit of Christmas for you, specifically from the period less than two weeks before Christmas. There were still a lot of stores open at the time and I couldn't miss my favourite Victoria's Secret store. A shop with lingerie, perfumes, fitness clothes and beautiful handbags is located in the town centre. Just go inside and every girl is so so happy at that moment haha. And since I know that not every one of you has the opportunity to go to the VS store, I decided to show a few photos for you. :) You will also see few from the videos in the Christmas vlog, which I will finally have time to finish. Please be patient.

.   .   .   .   .   .   .
Krásné odpoledne ♥ Dnes mám pro vás něco málo z Vánoc a to konkrétně z období necelých dvou týdnů před štědrým dnem. V té době bylo ještě spoustu obchodů otevřených a já nemohla vynechat svůj oblíbený obchod Victoria's Secret. Obchod se spodním prádlem, parfémy, fitness oblečením a krásnými kabelkami se nachází v obchodním centru města. Stačí jen vejít dovnitř a každá holka je v tu chvíli ve svém živlu haha. A protože vím, že ne každá z vás má možnost zajít do obchodu VS, rozhodla jsem se pro vás připravit pár fotek. :) Něco málo uvidíte i ve vánočním vlogu, který už konečně budu mít čas doedivat. Prosím o strpení.

~ Nádherné stromečky zdobily většinu z obchodu VS

~ večerní momentka z vánočního centra

Beutiful lingerie everywhere ~

I have to say this satin bathrobe is so so beautiful! I wish to have one soon 

Selfie time ~

V obchodu bylo na výběr z mnoha úžasných předmětů a kousků oblečení. Na některé se vztahovala předvánoční sleva, tudíž nebylo divu, že bylo v obchodě spousta slečen. :)

~ tato roztomilá sada mini parfémů se mi hrozně líbila a byla jsem docela tempted si koupit k Vánocům. Každopádně jsem se ale nakonec rozhodla pro koupi jedné voňavky. :) Třebaža si neumím nikdy vybrat, jelikož VS má všechny vůně úžasné, tak mám stejně jednu stálici, která mě doposud neomrzela. :D Co myslíte, která to asi tak je? Hint: Nachází se v této krabici

~ Nádherná vánoční výzdoba z druhé strany vedoucí k shopping mallu

Nejoblíbenější spodní prádlo od VS? Nebo raději župan? A co tahle pyžamo? Za mě já mám od VS nejraději saténové a fluffy župany, ale stejně tak se mi moc líbí jejich pyžámka a bačkůrky. I když lingerii mají nádhernou, málokdy si umím vybrat.

Lots of body lotions and so on ~ 

Z VS jsem neodešla s prázdnou! A co jsem si koupila se dozvíte v dalším vánočním článku ♥ Zatím můžete hádat a pokud jste i vy něco dostali k vánocům od VS, můžete se mi pochlubit v komentářích a říci, jak jste s dárkem byly spokojené.

Vaše Meliss xx

 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Aaa jak mi tohle chybí! Já dělala online nákup v novoročním výprodeji a pořídila jsem krásný věci na cvičení!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Omg I love the Victoria secret things! Completely in love! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná nabídka, to abych už začala cvičit :-D

    OdpovědětVymazat
  4. VS patří k mým oblíbeným značkám a vždy jsem si na pražském letišti neodpustila tento obchod navštívit. Mám moc ráda jejich letní spreje, ty vůně jsou naprosto dokonalé! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, to je přesně pro mě. :D Miluju spodní prádlo a parfémy. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ve Victorias secret jsem tady už párkrát byla, měla jsem jednu dobu moc ráda jejich tělové spreje, krásně voní, jejich tělový krém na mě byl až moc chemický. Bohužel testují na zvířatech, takže jsem přešla n Lush body sprays a ty jsou zase o dost dražší... Prádlo mají něco takové trochu dětské, ale něco moc hezké. To co se mi obvykle líbí je klasicky to nejražší :D

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me