Christmas 2020 | Christmas time & In the town

11:31 odp.

Hezký den přeji. Dnes mám pro vás další fotky z Vánoc, konkrétně z období týdne dvou před štědrým dnem. V dnešním článku se můžete opět podívat na fotky z centru města britského města, kde momentálně žiji. Vánoce v Anglii byť jsou bez sněhu jsou díky různým ozdobám a dekoracím i tak nádherné a musím říct, že mají svoje kouzlo, třebaže jsou spíše propršené, než prosněžené. Více článků z vánoční Anglie najdete pod  labelem Christmas in England.

Kolem páté hodiny odpolední se začíná stmívat. Krásnou atmosféru městu dodávají různá světýlka a ozdoby, které jsou vyloženě na každém kroku.

Melissa Hartford blogger
Můj vánoční make up look s mým oblíbeným honey lacquer od Max Factor, který jste mohli vidět v jednom z mých podzimních vlogů ♥

I ta nejméně nápadná ulička je ozdobena vánočními světýlky. Je to zábava procházet se městem a užívat si ty procházky. :)

V centru města ještě před lockdownem se nacházelo několik stánků. V tomto stánku za mnou prodávaly german sausages :D

Pohlednice s  vánočním přáním od přátel, kterou jsme dostali ♥

Můj vánoční stromeček. Letos živý a v květináčí, který po Vánocích našel nové bydlení v nedalekém lese-. 

Propršené odpoledne v centru města. Přesto mají anglické vánoce svoje kouzlo :)

Melissa Hartford blogger

Teplé kaštany ♥ Myslela jsem si, že tyhle stánky jsou k vidění jen v amerických filmech, ale od té doby, co žiju v Anglii se setkávám s těmito stánky kdekoliv. Nabízejí i mulled vine čili svařák.

Jedna z mých prosincových večeří. Hodně jsem si oblíbila chicken kiev s herbs neboli kuřeci kapsu s bylinkovým sosem uvnitř. K tomu jsem si dala beans in tomato sauce, osmahnutou zeleninu, čerstvý salad a roasted potatoes. Jak vidíte, asi ten život v Británii má na mě vliv i co se stravování týče. Bez beans se už neobejdu po zbytek života. :)

Momenta z vánočního večera při procházení se centra

Melissa Hartford blogger
V gingerbread house stánku prodávali všechno možné od mufinů až po sladkém pečivu na špejli.

V období jednoho dvou týdnů před Vánocemi se neslo v duchu vánočního nakupování, brouzdání ve veškerých otevřených obchodech a obchodních centrech. Více o mém christmas shopping ve Victoria'a secret si můžete přečíst v samostatném článku zde.


Jak jste už viděli na mém instagramu (odkaz nalevo v menu), k vánocům jsem dostala bačkůrky. Já si vybrala tyto roztomilé starorůžové papučky s bambulkami, protože mi přišly hodně cute. K vánocům naprosto perfektní!

Během Vánoc jsem se snažila moc se nestresovat. Místo učení jsem se spíše věnovala blogu, pečení cukroví, sledování filmů, čtení knih a procházkám. A nesmím zapomenout ani na editování fotek, videí a především mé passion - práci na vlastním etsy obchůdku s printable deníčky ♥ 

Melissa Hartford blogger
Zdobení stromečku mě hodně bavilo. Stejně jako nakupování vánočních ozdob. Tuto krásnou ozdobu nutcracker louskáčka ve třpytivém provedení jsem zakoupila v anglickém Tesco. 

Doufám, že se vám fotky líbily a těším se, až vám ukážu v příštím článku, jak jsem oslavila Vánoce. :) Snad se nezlobíte, že vánoční články přidávám s takovýmto opožděním, ale po vánocích jsem musela hned pracovat na věcech do školy. Do toho jsem sehnala práci, takže je náročně najít na všechno čas. Mějte se hezky💕 Meliss 

 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Z týchto fotiek dýcha nádherná sviatočná atmosféra! :) Až mi je ľúto, že sú ďalšie Vianoce tak ďaleko :D
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. Zažít předvánoční čas v Anglii a New Yorku byl vždycky můj sen. Je to tam nádherné a ty tvé fotky mě úplně vtáhly! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, moc jsem si je užila. Zvlášť když některá místa poznávám :D
    Také jsem si tu zamilovala beans in tomato sauce, to je dobrota! A ty bačkůrky jsou krásné, stejně jako tvůj christmas makeup look, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me