Péče o pleť | Neutrogena skincare review

5:20 dop.

 

Hezké odpoledne, dnes mám pro vás na ukázku dva nové produkty od Neutrogeny, které jsem si pořídila na čištění pleti. Jedná se o daily exfoliator a cream wash. Oba dva produkty mají pink obal, krásně voní a mají příjemnou konzistenci. Pojďme se podívat, co jsem si vybrala.

 Moje nové Neutrogena skincare produkty
Neutrogena Refresingly Clear - daily exfoliator (osvěžující, neobsahuje olej, nevysušuje pleť, vhodný na každodenní použití ráno a večer)

Neutrogena Pink grapefruit - cream wash (vhodný pro normální pleť, osvěžující, gelová konzistence)

Vzhledem k tomu, že pink grapefruit cream wash je vhodný pro all skin types a moje pleť je spíše acne-prone, není tento výběr úplně nejvhodnější, jelikož bych si měla vybrat produkt takový, který by moji pleti byl víc nápomocný. Přesto jsem ale neodolala a oba produkty jsem volila na základě podobného obalu. Daily exfoliator mi rozhodně vyhovoval více a ráda si jej pořídím znovu, každopádně v případě cream wash příště zkusím něco jiného a to zelenou řadu od této značky - produkt Oil balancing daily exfoliator a face wash.


V plánu mám vyzkoušet
Neutrogena Oil Balancing - daily exfoliator (vhodný ke každodennímu použití, stahuje póry a zmatňuje pleť. Zbavuje pleť přebytečného mazu)


Vzhledem k tomu, že mě péče o pleť zajímá, sbírala jsem v posledních měsících poznatky tak, abych je mohla sepsat a utřídit tak, abych se vám mohla v následujících měsících podělit o články zabývající se skincare a skincare produkty. Máte se na co těšit ♥

Máte nějakou zkušenost s těmito produkty a značkou Neutrogena celkově? Jaký máte typ pleti a které produkty této značky vám vyhovují nejlépe? Podělte se se svými zkušenostmi do komentářů. 



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Lived the product! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Neutrogenu všichni chválí a já jí ještě nevyzkoušela :( Jinak na té fotce ti to strašně sluší! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, máš krásnou pleť! S neutrogenou zkušenosti nemám. Já používám na radu doktorky jen sýrové mýdlo a micelární vodu, čistící gel od Avene a jinak mám gel na akné od kožní lékařky, pupínky už mám málo, ale zůstávají mi jizvičky :( Můj brácha měl taky dost akné a teď má pleť hezkou. Achjo, já chci taky...

    OdpovědětVymazat
  4. Neutrogenu mám vyzkoušenou pouze v kréméch na ruce a balzámu na rty, ale tohle vypadá fajn :-) mimochodem krásná pleť
    BLOG:Monika beauty

    OdpovědětVymazat
  5. S Neutrogenou nemám zkušenosti, ale slyšela jsem na tuto značku vždy jen chválu. Nebráním se tedy nějaké produkty vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto značku neznám. Ale na čištění pleti používám 3v1 od Nivei už od puberty a nemůžu si vynachválit. Vydrží mi opravdu dlouho, takže pokaždé hledám obal, protože se stane, že mezi tím je už nový :D Ale vždy najdu a jsem velice spokojená. Toto taky vypadá zajímavě a už se těším na další článek :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me