Go Eggnog! | Algerian coffee (coffee with eggnog), eggnog lumumba and eggnog muffins with chocolate chunks

1:40 odp.

 | read this post in english | use  the translation tool from menu |

aječný koňak, jinak také vaječný likér, v angličtině eggnog, je jeden z těch nápojů, který můžu! Nezáleží na ročním období, vychutnat si ho umím kdykoliv. Mnoho z vás určtě zná alžírskou kávu, kdy se do kávy přilije po straně sklenice trochu vaječného likéru, který se následovně usadí na dně skleničky. Já jsem vaječný likér vyzkoušela i trochu jinak - použila jsem ho do mého oblíbeného receptu na lumumbu a kromě již zmiňovaného likéru jsem též přidala i lžičku instantní kávy. Výsledek? dobrota! :)

Kromě kávy jsem ale vyzkoušela i přidat trochu vaječného likéru do svého oblíbeného receptu na muffiny a přidala kousky čokolády. Na internetu jsem potom náhodně zjistila, že se eggnog též používá při pečení muffinů, takže moje skeptická mysl vůči vaječnému likéru rychle opadla a já si šla užít odpolední chvilku mlsáním 


~ Go Eggnog! | Algerian coffee (coffee with eggnog) & eggnog muffins with chocolate chunks
 | read this post in english | use  the translation tool from menu |

 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Alžírskou kávu znám, vím že se podává, ale sama jsem ji nikdy neměla. Z tvých fotek mě ale upřímně láká - třeba si ji někde dám, až konečně otevřou restaurace a kavárny. :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš to vypada moc hezky, mnam!

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me