Christmas in England 2020 | Winter 2020

9:34 dop.

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
Hezké odpoledne ♥ Konečně mám pro vás článek z Vánoc 2020, které jsem poprvé slavila v Anglii. Upřímně jsem původně vůbec nepředpokládala, že budu Vánoce slavit v Anglii, jelikož jsem je doposud každé Vánoce slavila s rodinou v ČR. Vzhledem k situaci s nejistými lety a dalšími souvislostmi jsem se nakonec rozhodla Štědrý den stejně jako Silvestr a Nový rok oslavit tu, v malebném anglickém městě nedaleko Londýna. 

Původně mám nachystaná i vánoční videa, ale editor videí mi momentálně hodně zlobí a zatím jsem tuto situaci nevyřešila. Zároveň toho mám teď do školy neskutečně hodně - píšu cover letters a žádám o work placementy, stejně jako sepisuji dokumenty pro exchange programme. Pokud totiž nezískám work placement, pojedu na studium do zahraničí. Vzhledem k situaci, jaká je, nikdo neví, co bude.. Je toho zkrátně na mě teď moc, takže jsem se alespoň rozhodla sepsat ohledně mých prvních vánoc v Anglii článek, abyste věděli, jak jsem si tu vánoce užila. ♥

Pokud budete chtít kouknout na všechny články, pak hledejte pod labelem winter in england

Letošní Vánoce jsou úplně jiné, než jaké jsem slavila doposud. Proto jsem se rozhodla slavit trochu jinak a skromněji. Pořídila jsem tento nádherný malý stromeček v květináči, který po vánočních svátcích najde svoje místo v nedalekém lesíku ♥ Nelíbí se mi ta představa, že bych měla pořizovat v Anglii umělý stromeček a potom nevědět, kam s ním. Nebo pořídit stromeček živý a po vánocích ho rozřezat a vyhodit. Pardon, ale na to nemám prostě srdce.

Během vánoc jsem si našla spoustu tipů na vánoční/zimní čtení, více můžete vidět v highlights na mém instagramu. 

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
V centru města je letos velký živý strom ozdobený jednoduchými řetízky v červené a stříbrné. 

Dokud nebyl lockdown, tak se tu nacházelo i několik stánků. Na obrázku je vidět kousek stánku 'Perníková chaloupka'

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
Během vánoc jsem se rozhodla moc se nestresovat! Takže méně učení se a více sledování filmů, pečení domácího cukroví, procházky venku, čtení knížek a usrkávání horkého čaje.. prostě pohoda

Knížka, která si získala moje srdce ♥ Nečetla jsem ji tedy v tištěné podobě, ale mám ji v elektronické podobě z Amazonu. Doporučuji přečíst, pokud jste nečetli.

~ vánoční výzdoba na každém rohu high street

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
Letos jsem si pořídila tři adventní kalendáře. První dva vidíte na fotce. První je 12ti denní od Mad Beauty (12 days of pampering), ten druhý je 24 denní od Make Up Revolution. 

~ Z obou kalendářů jsem měla velkou radost a bavilo mě se těšit každý den na malé překvapení

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
~ Momenta z natáčení vánočního videa

Stromeček jsem ozdobila usušenými kousky pomeranče a malými baňkami, které jsem pořídila v Primarku. 

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
~ Momentky z nočního města

~ ozdoby, díky kterým jsem získala opravdu vánočního atmosféru, protože jinak v Anglii sníh nebývá a mnohdy jsem měla spíše pocit, že je pořád podzim nebo někdy dokonce jako z jara :)

Jedna z mých večeří. Chicken kiew s herbs, salátem (polníček miluji), žlutou paprikou a roasted potatoes doprovázené baked beans in tomato sauce

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
Moje vánoční cukroví ♥ Neodpustila bych si vánoce bez vosích hnízd, raffaelo kuliček a marokánek.

Druhá strana centra, tentokrát u řeky, kde je spousta restaurací a barů.

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger
Pečené kaštany? V Anglii klasika

Čas na balení dárečků ♥ Letos jsem se rozhodla balit dárky do sněhově bílého balícího papíru se stříbrnými vločkami, zdobila jsem pentlemi a mašličkami, christmas cards a sušeným ovocem.

~ další z fotek výzdoby města

Centrum města za bílého dne

pokrajní ulička rovněž vyzdobena světýlky, které ve tmě vypadají úžasně.

Winter London Christmas Melissa Hartford blogger

Snad se vám letošní článek se shrnutím fotek z Vánoc líbíl ♥ Příště se můžete těšit na fotky ze Štědrého dne. Slavila jsem 24. prosince po našem a 25. prosince po anglicku. :) Máte se na co těšit ♥

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Omg so pretty! England in the winter time is amazing! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik krásných fotek! Koukám, že jsi měla nádherné Vánoce a tak to má být. :)) Chválím stromeček a cukroví, i když toho jsem do teď ještě přejedená. :D Knížky také vypadají super, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me