Autumn | River Island shopping

6:30 dop.

fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford
Hezké autumn odpoledne ♥  Dnes mám pro vás pár fotek z mého oblíbeného obchodu River Island. 
Značku RI mám hodně ráda, líbí se mi jejich sofistikovaný design a mnoho jejich kousků je v barvách, které jednoduše miluji. Odpoledne jsem před návštěvou obchodního centra ještě nafotila okolí, jak se zabarvuje anglická příroda do podzimních barev, takže v blízkých dnech zveřejním fotky i z mých dalších autumn strolls. :) 

~ rychlé nahlédnutí do Debenhams a jejich tenisky značky Carvela, které vypadají naprosto luxusně



fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford


Bílo-leopardí tenisky River Island jsou moje srdcovka. Miluji leopardí vzor a v této barevné kombinaci se zlatými detaily jsou tenisky RI něco, co nesmí chybět v mém botníku! A protože moje poslední nákupy představovaly především bundičky, které jsou na podzim jako dělané, můžete kouknout na můj 9 pieces capsule wardrobe lookbook, který je k vidění na mém youtube kanále. 



fashion outfit youtube vlog blogger Melissa Hartford


 Fotky jsou ještě před tím, než přišel lockdown - z konce předešlého měsíce 

Jinak na mém youtube kanále jsem zveřejnila další vlog z léta v Anglii - vlog 06, takže pokud nechcete čekat, než ho sdílím na blogu, můžete ho vidět už teď kliknutím na odkaz. :) Jsem ráda, že jsem našla nějaký čas doeditovat letní vlogy, abych vám mohla na pochmurné podzimní a zimní večery ukázat i nějaké vlogy a videa z letošního podzimu ♥

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Brala bych z toho obchodu všechno.
    Když jsem byla párkrát v Anglii, tak jsem tam chtěla zajít, ale bohžel kvůli nedostatku času jsem to nestihla. Na Oxford street jsme se stavili na deset minut před Primarkem, tak jsem rychle vlítla tam aspoň pro kraťasy.
    Jinak ty černé šněrovací boty jsou velmi pěkné, přesně můj styl.
    https://iambarbaras.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Plno krásných kousků. Když už se nemůžeme podívat do obchodů tak aspoň ty si mi zlepšila den :) Aspoň někde nahlídneme po dlouhé době do zákoutí nějakých obchůdků :D

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me