MAC cosmetics | trending must have products

12:41 dop.

Hezké dopoledne ♥ Dnes jsem na rychlo sepsala tento článek a to konkrétně na trending produkty značky MAC, které mi přijdou super a zvažuji o koupi některých z nich. Vzhledem k tomu, že se blíží Vánoce a já už pomalu sepisuji letošní wishlist, tak ráda koukám po různých produktech které bych si potencionálně ráda představila pod vánočním stromečkem. Prozradím vám, že se mi zalíbilo v poslední době hodně beauty produktů značky Victoria's secret, stejně tak jako jejich parfémy! Nebo že už delší dobu přemýšlím o GHD žehličce na vlasy, protože já kvůli svým kadeřavým vlasům mnohdy nemám ani chuť vyjít z domu, pokud nejsou alespoň trochu vyžehlené. :D Veškeré produkty, které mě zaujaly, vidíte na obrázku. Více o nich si můžete přečíst kliknutím na odkaz nacházející se pod obrázkem.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. To já svůj wishlist píšu už od prázdnin :D Ale přiznám se, že mi už došla inspirace, co si přát. Budu muset prohledat net, jestli mě náhodou něco nezaujme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Wishlist si píšu celoročně a až si najdu práci, do MACu zajdu hned!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Wishlist už taky pomalu začínám dávat dohromady :D od MACu zatím nic nemám, ale kolikrát jsem přemýšlela nad tím, že bych si něco pořídila :) jinak parfémy od VS mám velmi ráda :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě si udělej radost a něco vyzkoušej! Sice se mi nelíbí, že testují na zvířatech, ale jejich rtěnky jsou fakt kvalitní a jedny z nejlepších, co jsem kdy měla.

    OdpovědětVymazat
  5. MAC mám vysněné od vejšky, spolužačka dostávala luxusní dárky v podobě rtěnek od svého přítele a já jen tajně doufala a slintala, že ten můj mi dá někdy taky :D Jinak pro mě je to docela drahá kosmetika. Raději investuji peníze do oblečení a cestování a jíííídla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Wishlist jsem si nikdy nedělala, ale vnukla si mi super nápad :D I když jeden už mám a to hlavní je pro mě tablet kvůli práci. Kvůli návrhům, blogu, stříhání, a celkově práci a tím, že čekám miminko bude pro mě mobilnější :) Tak ať se nám sny splní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak jak píšeš! Wishlisty jsou super a třeba jak píše Adyna, celoročně psát wishlist též není na škodu. Tabet zní skvěle! rozhodně do toho jdi a potom i s miminkem se na něm bude dobře pracovat, než být u telefonu:) ♥

      Vymazat
  7. Victoria's secret produkty jsou skvělé a také je mám ráda - jejich vůně je nenahraditelná. :))

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me