Cosy café | An autumn day at Café Nero

8:38 dop.

~ train station

Hezký podzim vám přeji ♥ Chození do anglických kaváren mi docela dost chybělo, miluji ten čas strávený v teplém prostředí kavárny, k tomu cinnamon spiced cappuccino nebo gingerbread latte ♥ Tyhle novinky mají momentálně v costa coffee a já tentokrát jdu do oblíbeného Nera, jelikož jejich interiér je pro mě ten nejvíc comfy & cosy ve městě. Krásný interiér (tmavý nábytek, příjemná jazzová hudba, vůně kávy..)

~ cesta od hlavního nádraží 

~ můj dnešní šálek kávy

Vzhledem k tomu, že mám spoustu věcí na práci co se studia na univerzitě týče (byť všechno dělám online), mám ráda, když v tom dni mohu i na chvíli vypnout a jít na čerstvý vzduch. Miluji procházet se jen tak městem a přírodou poblíž. V tomto městě žiji už X let a mám na ně krásné vzpomínky. Je to pro mě super relax jak na chvíli vypnout, když se rozhodnu projít se kolem. A když se domluvím s kamarádkou, že zajdeme do Nera, mám o to větší radost ♥  Tentokrát jsem si objednala velké klasické cappuccino, kamarádka si objednala macchiato a já si ještě koupila salát, protože jsem měla menší  hlad. 

Dnes nosím svetřík s kamínky, černou bundu s kožíškem kolem kapuce a tmavě modré džíny. Vše z H&M.

~ interior of Café Nero.. I simply love it here

~ kratší procházka z města.. 


 Jak si užíváte podzim vy? Jak rádi trávíte čas, pokud zrovna nestudujete/nepracujete? Jinak na mém youtube jsem včera zveřejnila video Autumn outfits Lookbook. Pokud jste ještě neviděli, tak se můžete podívat ♥

Další novinku, kterou pro vás mám, je můj nově otevřený obchůdek ♥ Pokud rádi vedete deníček, píšete si různé seznamy, poznamenáváte si všechno možné do diářků, tak by vás potom mohl zaujmout můj obchůdek, kde nabízím deníčkovské listy k tisku. 

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Super článok a fotky! :) Tá káva vyzerá úžasne!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  2. Procházky po městě a v přírodě také miluji, teď během nouzového stavu u nás toho využívám maximálně, jelikož není moc co jiného dělat. :) Závidím, že máte otevřené kavárny - to je jedna z věcí, která mi momentálně hodně chybí! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšeš, Pavli, během této situace bychom si též měli užívat toho, co se nám nabízí - ať už jdou so procházky pro přírodě, lesích, nebo čas strávený doma s knihou, u seriálu, apod. Bohužel, musíme toto období nějak zvládnout. Kavárny nám už taky zavřeli, a funguje jenom takeaway! Stav trvá do prvního týdne v prosinci, tak uvidíme, co přijde potom.

      Vymazat
  3. Jak já se těším do kaváren!! :D Krásný článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Ady ♥ ♥ Já se taky už moc těším, chjo! Zrovna když většina kaváren přišla s vánočním coffee menu, na které jsem se moc těšila! :(

      Vymazat
  4. Je to tam moc krasne, ráda se kocham fotkami :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď jsem si uvědomila, jak moc mi vlastně chybí občasná návštěva kavárny... Udělat si kafe doma je sice super, ale sem tam je potřeba si ho vychutnat taky v nějakým tom pořádným kávovým prostředí :D

    A vypadá to tam u vás nádherně podzimně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak povídáš, v tom kavárenském prostředí je to jiné, než si vychutnávat kafe doma. Já miluji vůni kaváren, které voní po čerstvě namleté kávě, hrající jazzík a super vibes, obzvlášť, když mohu sledovat život kolem :)

      Vymazat
  6. Já mám také hrozně ráda procházky městem, třeba i nočním, to mi tady na venkově hrozně chybí :(
    A moc krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná kavárna, já jen doufám, že se u nás také brzy otevřou :) Jinak začala jsem tě sledovat na instagramu :) Tady mi to nějak nejde...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď, co nám je znovu zavřely, tak taky tajně doufám! :D Obzvlášť, když Costa přišla s krásným vánočním coffee menu, na to jsem se moc těšila! A děkuju ♥ Ani nevím, že to tu nejde, zkusím se na to podívat! :)

      Vymazat
  8. Já do kavárny taky občas zajdu, ale to už musí být. Ale než přišel druhý lock down a já zase začala psát pořádně blog přála jsem si napsat článek nebo jít pracovat do kavárny. Abych si vyzkoušela jaké to je ve filmech, nebo i ti co normálně takto chodí. Tak třeba se dočkám a nebo to pak budu muset prubnout s miminkem :D

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me