Videa z léta | vlogy z Anglie, summer capsule wardrobe outfits & natural make up look

11:51 odp.

 V dnešním článku mám pro vás připomínku mých posledních videí z léta - pokud jste je ještě neviděli, doporučuji zhlédnout a ráda uvítám vaše nápady a komentáře :) ♥




Které video se vám líbilo nejvíce? Na jaká témata byste uvítali následující videa? ♥

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Moc hezká videa, líbí se mi ten vlog a tvá procházka v parku - vypadá opravdu nádherně a ty růže jsou pastva pro oči! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář Pavli ♥ Jsem moc ráda, že se videa líbila! :)

      Vymazat
  2. Taky se mi moc líbil vlog a na další se jdu mrknout!:)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. Máš zajímavé vlogy. Ani nevím které video je nejlepší na všechny se dobře dívá a poslouchá :)
    Co se týče těch kaváren, taky mi trošku vadí, že jsou zavřené, také jsem tam ráda chodila. Ale stejnak v zimě moc často nechodím, především jenom v teplých dnech. Jinak se mi líbí na videí všechny ty růžičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé videa, velmi mě vlogy baví, je to něco originálnějšího než u jiných tuctových vlogerek! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujeme k vytvoření vašeho zajímavého vloggeru.
    Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me