25th December | Christmas 2020

10:00 odp.

Christmas in England Melissa Hartford UK
Hezké odpoledne. Vítám vás u svého posledního článku ohledně vánoc z Anglie, které jsem slavila poprvé v této zemi a v zahraničí vůbec. Myslím si, že moje první vánoce mimo domov vypadaly hezky, třebaže mi rodina a přátelé hodně chyběli. ♥ I přesto tyto vánoce byly kouzelné a již na mém instagramu jste mohli vidět spoustu fotek a videí, které jsem uložila do highlightu Christmas. Více článků z vánoční Anglie najdete pod labelem Christmas in England a dnes si můžete prohlédnout, jaké jsem tedy měla britské Vánoce, které jsem slavila 25. prosince. 

Jak jistě víte z předešlého článku, první vánoce v zahraničí v Anglii jsem slavila dvakrát. Počesku jsem slavila vánoce 24. prosince a na večeři jsem měla rybu ve strouhance s bramborovým salátem, ale dárky jsme si nerozdávali. To jsme nechali až na následující den.

~ jeden z mých dárků pro nás od nás, tahle nádherná čajová sada roiboos od mé oblíbené značky English Tea Shop. 

~ V balení je 12 sáčků, z toho od každého dva druhy. Ve vánočním vlogu uvidíte více ohledně této čajové sady. Já jsem si ji zamilovala a pokud je v ČR též k dostání, tak vřele doporučuji koupit a darovat. Já ji zakoupila v britském obchodě T.K. Maxx.

~ Můj nejoblíbenější je wbjte tea blueberry and elderflower ♥ such delicate taste

Dárečky jsem balila 24. prosince, některé tedy ještě s opožděním brzy ráno následujícího dne. Zdobila jsem do stříbrného papíru z Primarku, stužky rovněž ze stejného obchodu. Na dozdobení jsem využila sušené ovoce. 

Předvečeřová tabule: vzhledem k tomu, že jsme slavili s housemates, rozhodla jsem se nachystat spoustu dobrot k zobání, jelikož udělat britskou štědrovečerní večeři zabere hodně času. K zobání byly sladké košíčky mince pies, christmas pudding, ovoce, cinammon buns, vánoční štola, sausage rolls, mini sendviče a cukroví

~ víno a processo jsme kupovat nemuseli, jelikož jsme je dostali darem 

Nákup na britskou vánoční večeři: brussels sprouts, cibule, petržel, mrkev, nádivka, brambory, cranberry sauce a samozřejmě nesmí chybět pigs in blankets (malé párečky obalené ve slanině), jež je nedílnou součástí bohaté britské večeře.

Christmas in England Melissa Hartford UK
~ Naše všechny dárečky pohromadě ♥

10.00 AM: Čas na rozbalování dárečků. Dárečky jsme rozbalovali kolem desáté hodiny ráno. Vzhledem k tomu, že jsem pořídila i christmas crackers, což je tradiční typ dárečků, který si Britové většinou rozbalují během večeře. Já jsem je nechala k rozbalování dárků, jelikož jsem věděla, že bude s nimi větší zábava právě teď ráno. Měla jsem letos jenom dva, ale možná někdy do příště bych byla pro více, jelikož s nimi byla opravdu zábava! Každý cracker při rozbalování udělá takový jakoby zvuk prasknutí a obsahuje nějakou maličkost, většinou i papírek s nějakým vtipem nebo hádankou. Takže o zábavu během rozbalování dárků bylo postaráno. 

Christmas in England Melissa Hartford UK
~ Ukázka štědrovečerního stolování. Vzhledem že se po rozbalování dárků šlo jíst rybu, která zbyla z předešlého dne, odpoledne pak následovalo to nejlepší: Příprava štědrovečerní večeře. Roasted turkey se zeleninou (mrkev, petržel, růžičková kapusta) a gravy, nádivka, brusinková omáčka a místo roast potatoes jsem k turkey podávala zbylý bramborový salát. Pro housemates jsem ale připravila trochu roasted potatoes, pro případ, že by nechtěli bramborový salát s majonézou, nakládanými okurkami a vajíčkem natvrdo. Myslím, že i s bramborovým salátem turkey chutnal úžasně! K tomu samozřejmě pár mini párečků obalených ve slanine alias pigs in blankets.

~ My Christmas dinner outfit: Red dress (H&M), Black top (Amisu).

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
~ traditional English Christmas Dinner. Turkey, Potato salad instead of roast potatoes, pigs in blankets, gravy, cranberry sauce, veggies (parsnips, carrots, brussel sprouts, stuffing.... I am really proud of myself as It was my first time cooking british christmas dinner. I can say it was really delicious!

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
~ Everything on one plate. I can say I enjoyed this dinner much more than the traditional Czech christmas dinner haha :)

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
Všechny rozbalené dárečky pohromadě. Z fotky můžete vidět, co všechno možné jsme si tyto vánoce dali. Největší radost mám z papuček ♥ Což by asi nikdo nečekal, ale ano, mám z nich radost. Stejně tak jako z kosmetiky, sladkého raffaelo a nebo levandulového mýdla.

Dárečků si myslím že bylo požehnaně, pokud ještě připočtu mini gifts z adventních kalendářů. Jak jsem zmiňovala v jednom ze svých vánočních vlogů, Laura Ashley advent calendar se hodí stejně tak i pro couples, housemates, stejně jako friends. Takže třeba do příštího roku! :)

Towel headband od značky The Vintage Company v leopardím stylu. So cute! Stejně jako blush paletka od Make Up Revolution London. Obojí z T.K. Maxx.

~ Další christmas maličkosti

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
~ Ginger & honey from Dogadan turkish shop. This one is really good one! They are selling other flavours as well. I would like to try their morrocan mint tea as believe it is also delicious as this one.

~ Britskou večeři jsem připravovala několik hodin. Podávání bylo kolem půl páté hodiny odpoledne. Následovalo pití vína a prosecca, pouštění hudby a nějaká ta zábava.

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
~ Spoustu momentek z britského christmas eve můžete vidět na mém instagramu. Upřímně jsem si 25. prosince hodně užila, což byl taky purpose těchto vánoc. Užít si Vánoce na britský způsob než spíše ty na české, které mám každoročně po boku své rodiny. 

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
Vybrala jsem si ještě jedny bačkůrky, které jsou hodně roztomilé a k vánocům ladí naprosto úžasně. Bylo moc fajn udělat si ginger & honey tea z tureckého obchůdku a mít nožky v teple. Podívali jsme se na různé filmy během Vánoc a třebaže Vánoce v Británii nejsou stejně tak kouzelné jako v Česku, i tak byly nezapomenutelné.

Bonus: The English Shop roiboos tea collection

~ chutnají úžasně, doporučuji vyzkoušet, obzvlášť, pokud jste fanoušky roiboos

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
Všechny naše možné dárečky. Nechtěla jsem mít Vánoce o drahých dárcích, ale spíše o maličkostech, které vykouzlí úsměv na tváři, což byl taky purpose. :)

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
~ Nové roztomilé papučky. Jsou neskutečně příjemné, takové fluffly, prostě spokojenost. Prodává F&F (tesco)

~ Ke štědrovečerní večeři jsem si oblékla černé tílko (Amisu), červené šaty (H&M) a punčocháče (Calzedonia). Stromeček jsme nechali na stole, aby dělal parádu po celý večer.

Christmas in England Vanoce v Anglii Melissa Hartford UK
~ Having English British Christmas dinner. So delicous! The night was also good as there was so much fun.

Doufám, že se vám fotky z mého anglického štědrého dne líbily! Doufám, že si stejně tak užíváte vlogy z vánoc, které jsou na mém kanále. Co vy, vzpomínáte ještě na Vánoce? Byly i u vás tentokrát jiné, než kdykoliv předtím?

 Vaše Meliss



 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. U nás byly jiné v tom, že jsme je poprvé slavili sami spolu s přítelem :) Moc ráda na ně vzpomínám, celkově na období svátků :) Naštěstí jsme stromeček už odstrojili, ale zdobil nám obývák až do začátku února :D Nestihla jsem ho dříve uklidit kvůli učení na zkoušky. Je vidět, že sis s anglickou štědrovečerní večeří hezky vyhrála a moc se Ti povedla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář ♥ To jsi taky měla moc krásné a kouzelné vánoce, slavit poprvé s přítelem vánoce je vždycky hrozě moc hezký ♥ Jinak já jsem stromeček též ještě nestihla zasadit, takže je pořád na zahrádce v květináči. :D taky toho mám právě moc, škola, práce, blog... no je toho hodně :) Hodně štěstí s učením ♥ Co se anglické štědrovečerní večeře týče, já jsem byla nadšená a moc mi chutnala! Sice netuším, kde budu slavit vánoce 2020, ale vím, že pokud nebudu v Anglii, tak mi jejich večeře bude moc chybět! Meliss

      Vymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me