The wholefoods shop & café

2:43 dop.

Jedno z nejkrásnějších míst ve městě! Tento podnik prodává free-range vejce, domácí organic chléb, fresh zeleninu a ovoce, stejně tak spoustu dalších dobrot, které můžete najít v obchůdkách zdravé výživy. Třebaže takových podniků v Anglii moc nepotkávám, tento se stal pro mě milým překvapením, na které jsem narazila v létě. O tomto podniku jsem mluvila ve svém VLOGU 06, kde můžete vidět odsud video a něco si o něm poslechnout.


~ nádherná výzdoba kolem obchůdku ♥

V té době, kdy jsem tu naposledy byla, nebylo možné zajít dovnitř, kde se na dvorku nachází venkovní posezení kavárny. Posedět lze samozřejmě i uvnitř. Pečou zde domácí moučníky a v nabídce mají též spoustu domácího jídla, jako byste se ocitli zpátky v čase na britském venkově.

Doufám tedy, že brzy sem budu mít opět cestu a budu moct konečně posedět a dát si nějaký z jejich lahodných moučníků! :)



 ~ provozovna zvenku

Krásné místo v krásné části města. Jak jsem psala v úvodu, video a zmínku o tomto krásném obchůdku uslyšíte a uvidíte v mém VLOGU 06, který byl točen v létě v Anglii, v době lockdownu. Mám ráda tyto malé podniky a jsem ráda, že je mohu nějakým způsobem podpořit. 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Obchůdek vypadá strašně krásný, úplný adept na insta fotky :D U nás je vidět takto načančaný obchůdek jen málo kdy.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Úplne zbožňujem takéto miesta :) Naozaj nádherný obchodík, tiež by sa mi hneď na prvý pohľad zapáčil :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krásné místečko! Tam by se mi líbilo! Vlastně jednou jsem byla v Anglii a straně se mi líbila! Jela bych tam znova :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásne. Takéto malé útulné obchodíky mi tu na Slovensku chýbajú.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  5. Such a lovely place <3

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To místo vypadá nádherně. :) Měla bych se podívat na video.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, miluji taková místa! Občas mě mrzí, že nebydlíme ve městě, abych mohla taková místa více objevovat a nakupovat v nich...

    OdpovědětVymazat
  8. To je roztomily, uplně mi ta Anglie chybí!:(

    OdpovědětVymazat

Fav posts

Lifestyle

Lifestyle
A young woman living in the south of England. Traveling and studying as well as working in this country has motivated me to start writing about my life experience. I was only eighteen years old when determined to change my life completely. Now I am focusing on my studies and blogging, which is my biggest hobby. If you like my content, you can support me through my etsy business.

Follow me